TY - T1 - Myyntiorganisaation onnistunut adaptaatio COVID-19 -pandemian haasteisiin SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-202106183198; http://hdl.handle.net/10138/331625 T3 - A1 - Özgür, Orhan A2 - PB - Helsingin yliopisto Y1 - 2021 LA - fin AB - COVID-19 -pandemia aiheutti yrityksille suuria haasteita. Yritykset olivat valtion määräämän valmiuslain myötä poikkeuksellisen haastavassa tilanteessa. Tutkielman tavoitteena on selvittää, miten myyntiorganisaatio adaptoituu onnistuneesti COVID-19 -pandemian haasteisiin. Tämän lisäksi tutkielmassa pyritään selvittämään adaptoitumiseen valmiin organisaation ominaisuuksia. Tutkielmassa pyritään selvittämään ne tekijät, jotka auttavat organisaatiota adaptoitumaan kriisiin. Tutkielmassa haastate... VO - IS - SP - OP - KW - Adaptiivinen myyntiorganisaatio; organisaation adaptaatio; adaptiivinen myynti; COVID-19; Elintarviketalous; Food Economy; Livsmedelsekonomi; Elintarviketalouden ja kulutuksen maisteriohjelma; Master's Programme in Food Economy and Consumption; Magisterprogrammet i livsmedelsekonomi och konsumtion N1 - PP - ER -