TY - T1 - Onnistunut sponsorointi osana pk-yrityksen markkinointiviestintää SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201806122384; http://hdl.handle.net/10138/236030 T3 - A1 - Laatunen, Iira A2 - PB - Helsingin yliopisto Y1 - 2018 LA - fin AB - Tämän tutkimuksen tavoitteena oli ymmärtää paremmin pk-yrityksen urheilusponsorointia ja löytää keskeisiä piirteitä pk-yritysten onnistuneelle urheilusponsoroinnille. Tutkimuksessa lähdettiin selvittämään pk-yritysten urheilusponsoroinnin tavoitteita sekä tutkimaan niiden toteumista. Tavoitteiden toteutumisen lisäksi tutkittiin, mitkä haasteet estävät tavoitteiden toteutumisen ja mitkä tekijät puolestaan auttavat tavoitteiden saavuttamisessa. Näiden avulla voitiin hahmottaa pk-yrityksen urheilus... VO - IS - SP - OP - KW - sponsorointi; markkinointiviestintä; pk-yritys; urheilusponsorointi; Elintarvike-ekonomia; Food Economics; Livsmedelsekonomi N1 - PP - ER -