TY - T1 - Oppijalähtöisyys Sibelius-Akatemian pop&jazz-laulunopetuksessa : tapaustutkimus kolmesta opettajasta SN - / UR - URN:NBN:fi-fe2016083023253; http://hdl.handle.net/10138/235047 T3 - A1 - Meronen, Sofi A2 - PB - Taideyliopiston Sibelius-Akatemia Y1 - 2016 LA - fin AB - Tässä tutkimuksessa tarkastelen, minkälaisia näkemyksiä kolmella Sibelius-Akatemian musiikkikasvatuksen aineryhmän pop&jazz-laulunopettajalla on oppijalähtöisyydestä sekä miten oppijalähtöisyys heidän mielestään näkyy heidän työssään. Lisäksi kiinnostuksenkohteena on, mitkä tekijät tutkittavien mielestä vaikuttavat heidän opettamiseensa ja miten, sekä erityisesti pop&jazz-laulun tasosuoritusvaatimukset opetukseen vaikuttavana tekijänä. Tutkimuksen tavoitteena on myös oppijalähtöisyyden käsitteen... VO - IS - SP - OP - KW - laulaminen; opetus; pop; jazz; musiikkikasvatus N1 - PP - ER -