TY - T1 - Perceived Value and Customer Satisfaction of IT Services in ERP Maintenance and Support Service SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201612143269; http://hdl.handle.net/10138/172467 T3 - A1 - Kallonen, Ville A2 - PB - Helsingfors universitet Y1 - 2016 LA - eng AB - Tutkimus tarkastelee ERP-järjestelmän tuki- ja ylläpitopalvelun asiakastyytyväisyyteen ja arvokokemukseen vaikuttavia tekijöitä. Tutkimuksen strategia on laadullinen tutkimus, jonka toteutustapa on teemahaastattelu. Tutkimuksessa haastatellaan 12:a ERP-järjestelmiin liittyvien tuki- ja ylläpitopalvelujen parissa työskentelevää asiantuntijaa. Haastatellut asiantuntijat edustavat IT-palvelutoimittajan myyntiorganisaatiota ja palvelupäälliköitä sekä tuki- ja ylläpitopalvelua käyttävien yritysten IT... VO - IS - SP - OP - KW - ERP; ITIL; SAP; maintenance; support; customer satisfaction; value perception; Livsmedelsekonomi; Food Economics; Elintarvike-ekonomia N1 - PP - ER -