TY - T1 - Sähköisten kemian oppimisympäristöjen historia, nykytila ja tulevaisuus SN - / UR - http://hdl.handle.net/10138/306370 T3 - A1 - Pernaa, Johannes; Aksela, Maija A2 - PB - Y1 - 2013 LA - fin AB - Tässä artikkelissa perehdytään sähköisten kemian oppimisympäristöjen historialliseen kehittymiseen, esitellään niiden nykytila ja pohditaan tulevaisuuden kehittämistarpeita. Tutkimus on luonteeltaan teoreettinen kirjallisuustutkimus. Sen tavoitteena on selvittää, miten kemian oppimisympäristöihin liittyvät tarpeet ovat ajan kuluessa muuttuneet. Ymmärtämällä niiden historiaa, voidaan tukea myös tulevaisuuden kehittämistarpeita nopeasti muuttuvassa teknologiakentässä. Tarkastelun kohteena ovat sek... VO - IS - SP - OP - KW - 116 Kemia; kemian opetus; tiedekasvatus; tieto- ja viestintätekniikka N1 - PP - ER -