TY - T1 - Social Structure of an Art World : A case study of Tero Saarinen Company SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201512023880; http://hdl.handle.net/10138/159586 T3 - A1 - Tamminen, Eeva A2 - PB - Helsingfors universitet Y1 - 2015 LA - eng AB - Pro gradu-työssäni tutkin Tero Saarinen Companyn taidemaailmaa ja markkinointistrategiaa. Tutkimusstrategiani on tapaustutkimus. Työni tavoite on kuvailla Tero Saarinen Companyn taidemaailmaa yhtenä tapausesimerkkinä. Lisäksi tutkin Companyn markkinointistrategiaa ja tarkastelen organisaatiota ja sen toimintatapoja lähemmin. Päätutkimuskysymykseni on: Miten Tero Saarinen Companyn taidemaailma rakentuu? Muita tutkimuskysymyksiäni ovat: Miten taiteilija ja tukiverkosto sijoittuvat taidemaailmaan? ... VO - IS - SP - OP - KW - taidemarkkinointi; konventiot; jakelujärjestelmä; verkosto; sosiologinen; tapaustutkimus; taidemaailma; Aesthetics; Estetiikka; Estetik N1 - PP - ER -