TY - T1 - Suomalaisten pelaajien suhtautuminen tuotesijoitteluun peleissä SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201507212305; http://hdl.handle.net/10138/144396 T3 - A1 - Front, Petteri A2 - PB - Helsingin yliopisto Y1 - 2014 LA - fin AB - Tuotesijoittelu on oleellinen osa nykyisen markkinointiviestinnän kenttää. Viestintäkanavien tukkeutuessa tuotesijoittelu tarjoaa vaihtoehtoisen kanavan kommunikoida omasta tuotteesta tai brandista entistä selkeämmin. Tuotesijoitteluun liittyy kuitenkin myös eettisiä kysymyksiä ja kuluttajien hyväksyntä käytännön suhteen on tärkeää sen tehon varmistamiseksi. Tietokone- ja konsolipelaaminen on Suomessa ja maailmalla merkittävä viihteen muoto erityisesti nuorten miesten ja naisten keskuudessa. ... VO - IS - SP - OP - KW - tuotesijoittelu; markkinointi; digitaalinen markkinointi; Markkinointi; Marknadsföring; Marketing N1 - PP - ER -