TY - T1 - Uudentyyppisen jogurttipakkauksen vaikutus kuluttajan ostopäätökseen ja tuotteen kohderyhmän määrittäminen : Case: Arla Ingman - Yoggy Squeeze SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201507212126; http://hdl.handle.net/10138/41871 T3 - A1 - Elovainio, Hanna A2 - PB - Helsingfors universitet Y1 - 2013 LA - fin AB - Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää pakkauksen eri elementtien merkitys kuluttajan ostopäätöksessä Arla Ingmanin uuden Yoggi Squeeze -pakkauskonseptin avulla. Lisäksi tutkimuksen tavoitteena oli löytää uuden tuotteen kohderyhmä. Tuotteen kohderyhmää etsittiin erilaisten elämäntyylien kautta. Elämäntyyliä puolestaan käsiteltiin Grunertin ym. (1993) kehittämän Food related lifestyle -mallin avulla. Muodostettujen elämäntyyliryhmien kautta tarkasteltiin kuluttajien käyttökokemuksia sekä ostokiinn... VO - IS - SP - OP - KW - pakkaus; jogurtti; elämäntyyli; Marknadsföring; Marketing; Markkinointi N1 - PP - ER -