TY - T1 - Vaikuttajamarkkinointi podcasteissa : karkottaako kaupallinen yhteistyö kuuntelijat? SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-202004081760; http://hdl.handle.net/10138/314008 T3 - A1 - Laurila, Nita A2 - PB - Helsingin yliopisto Y1 - 2020 LA - fin AB - Tämä tutkielma tarkastelee, mitkä ovat ne mainosmuodot, jotka podcast ympäristössä välittävät mainostajan viestin kuluttajalle kaikista tuloksellisimmassa ja käyttäjäkokemukseltaan miellyttävimmässä muodossa. Toiseksi tutkimuksessa selvitetään, miten eri tavoin podcastissa tuotetut kaupalliset sisällöt vaikuttavat kuluttajien ostoaikomuksiin. Kolmantena tutkimuksen tavoitteena on selvittää se, johtaako mainosten välttäminen podcastin välttämiseen ja missä kulkee kuuntelijan ”ärsytysraja”. Tut... VO - IS - SP - OP - KW - markkinointiviestintä; vaikuttajamarkkinointi; podcast; kaupallinen yhteistyö; tuotesijoittelu; Elintarviketalous; Food Economy; Livsmedelsekonomi; Elintarviketalouden ja kulutuksen maisteriohjelma; Master's Programme in Food Economy and Consumption; Magisterprogrammet i livsmedelsekonomi och konsumtion N1 - PP - ER -