TY - T1 - Vastaanottohenkilöstön valtuudet ja valmiudet palvelun normalisointitilanteissa : Case: Hilton Helsinki SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201507211960; http://hdl.handle.net/10138/37546 T3 - A1 - Lindgren, Topi A2 - PB - Helsingfors universitet Y1 - 2012 LA - fin AB - Tutkielma käsittelee palvelun henkilöstön valtuuksia ja valmiuksia onnistuneen palvelun normalisoinnin osana ja tätä kautta palvelun laadun osatekijänä. Tutkimusongelmana on selvittää tutkittavan majoitusalan yrityksen vastaanottohenkilöstön näkemyksiä omista valtuuksistaan ja valmiuksistaan palveluvirhetilanteissa ja niiden virhetilanteiden normalisointiin liittyvissä tilanteissa. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys pohjautuu palvelun laatuteorioihin sekä henkilöstön valtuuttamiseen ja osaami... VO - IS - SP - OP - KW - palvelun normalisointi; palvelun laatu; palveluhenkilöstö; valtuuttaminen; Livsmedelsekonomi; Food Economics; Elintarvike-ekonomia N1 - PP - ER -