TY - T1 - Yhteiskunnallisen kritiikin jäljillä : Mitä vastamainos vastustaa? SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201703272330; http://hdl.handle.net/10138/38537 T3 - A1 - Ylinen, Iida A2 - PB - Helsingfors universitet Y1 - 2013 LA - fin AB - Tutkielmassa analysoidaan Voima-lehdessä julkaistuja vastamainoksia vuosilta 1999–2011. Valtaosa Voiman julkaisemista vastamainoksista (72 kpl) on kronikoitu Louserit Vuittuun -kirjaan, joka myös muodostaa tämän tutkielman aineiston. Vastamainonnan tavoitteeksi on määritelty jonkin tuotteen tai palvelun kulutuksen vähentäminen liittämällä siihen kielteisiä mielikuvia. Tutkielmani perusteella vastamainonta osoittautuu huomattavasti moniulotteisemmaksi ilmiöksi. Vastamainonnan voi katsoa olevan u... VO - IS - SP - OP - KW - vastamainonta; kulutuskritiikki; kulutuskulttuuri; julkiset tilat; Media and Communication Studies; Viestintä; Medier och kommunikation N1 - PP - ER -