TY - T1 - Yritysten suojautuminen tavaramerkkien vesittymiseltä sosiaalisessa mediassa SN - / UR - URN:NBN:fi:hulib-201802011157; http://hdl.handle.net/10138/231925 T3 - A1 - Hänninen, Jenni A2 - PB - Helsingin yliopisto Y1 - 2017 LA - fin AB - Laajalti tunnetun tavaramerkin haltijalla on suuri intressi suojata tavaramerkkinsä erottamiskykyä yleisesti ja myös sosiaalisessa mediassa. Vahva erottamiskyky takaa tavaramerkinhaltijalle korkeampia tuloja tuotteillensa tai palveluillensa sekä parempaa suojaa sekoitettavuutta vastaan edistäen kuluttajien mahdollisuutta löytää tavaramerkin haltijan tuote nopeasti. Tavaramerkin haltijalla on siten intressi puuttua erottamiskykyä heikentäviin loukkaustilanteisiin. Sosiaalinen media tuo lisäksi ti... VO - IS - SP - OP - KW - Kauppaoikeus; Commercial law; Handelsrätt N1 - PP - ER -