Tiedostamisen, kriittisen ajattelun ja reflektoinnin merkitys oppimisen osana : Carl Rogersin humanistisen oppimisnäkemyksen ja Jack Mezirowin oppimisnäkemyksen puitteissa

Show full item record



Permalink

http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe19991252
Title: Tiedostamisen, kriittisen ajattelun ja reflektoinnin merkitys oppimisen osana : Carl Rogersin humanistisen oppimisnäkemyksen ja Jack Mezirowin oppimisnäkemyksen puitteissa
Author: Rouhiainen, Aulikki
Contributor: University of Helsinki, Faculty of Education, Department of Education
Publisher: Helsingfors universitet
Date: 1999
URI: http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe19991252
http://hdl.handle.net/10138/19910
Thesis level: master's thesis
Discipline: Adult education
Aikuiskasvatustiede
Vuxenpedagogik
Rights: This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Publikationen är skyddad av upphovsrätten. Den får läsas och skrivas ut för personligt bruk. Användning i kommersiellt syfte är förbjuden.
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.


Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
tiedosta.pdf 336.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record