Development of a Tool for Measuring User Experience of Customers of Nordea's Internet Bank

Show full item record



Permalink

http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe20051614
Title: Development of a Tool for Measuring User Experience of Customers of Nordea's Internet Bank
Author: Meuronen, Antero
Contributor: University of Helsinki, Faculty of Behavioural Sciences, Department of Psychology
Publisher: Helsingfors universitet
Date: 2005
Language: en
URI: http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe20051614
http://hdl.handle.net/10138/19912
Thesis level: master's thesis
Discipline: Cognitive science
Kognitiotiede
Kognitionsvetenskap
Subject: Internet banking
user experience
usability evaluation
measurement
scale
käyttökokemus
sähköinen pankkitoiminta
käytettävyyden arviointi
mittaaminen
mittari
Rights: This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Publikationen är skyddad av upphovsrätten. Den får läsas och skrivas ut för personligt bruk. Användning i kommersiellt syfte är förbjuden.
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.


Files in this item

Total number of downloads: Loading...

Files Size Format View
developm.pdf 1.225Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record