Läpinäkyvä viestintä

Näytä kaikki kuvailutiedot

Permalink

http://hdl.handle.net/10138/286180
Julkaisun nimi: Läpinäkyvä viestintä
Toimittaja(t): Luoma-aho, Vilma; Karvonen, Erkki
Kuuluu julkaisusarjaan: ProComma Academic; 2015
Tiivistelmä: ProComma Academic 2015 tutkimusartikkeleiden aiheita ovat mm. maksettujen mediasisältöjen läpinäkyvyys, Big Data ja mediasuhteet, innovatiivisuus ja avoimuus, sijoittajasuhteet, vaikuttajaviestintä ja tapaus Guggenheim sekä informaation aseellistaminen ja taistelu identiteetistä.
Kuvaus: Tällä lomakkeella voit tilata ProComma Academic -kirjan: https://procom.fi/syksylla-ilmestyvan-procomma-academicin-teemana-lapinakyvyys/
URI: http://hdl.handle.net/10138/286180
Päiväys: 2015
Asiasanat (ysa): big data
vaikuttaminen
viestintä
yhteisöviestintä
Tekijänoikeustiedot: Creative Commons -lisenssi (CC BY 4.0)


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
procomma_2015_digikirja.pdf 1.167MB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot