Palveluverkostojen asiakasymmärryksen tutkimuslähtökohtia. Konseptimuutosten haasteet ja työhyvinvointi.

Näytä kaikki kuvailutiedot

Permalink

http://hdl.handle.net/10138/32393
Julkaisun nimi: Palveluverkostojen asiakasymmärryksen tutkimuslähtökohtia. Konseptimuutosten haasteet ja työhyvinvointi.
Tekijä: Seppänen, Laura; Schaupp, Marika; Toiviainen, Hanna; Ala-Laurinaho, Arja; Heikkilä, Heli; Kira, Mari; Korpelainen, Eija; Lallimo, Jiri; Ruotsala, Riikka; Uusitalo, Hanna
Kuuluu julkaisusarjaan: CRADLE, tutkimusraportteja 13
ISSN: 2242-1424
ISBN: 978-952-10-7850-7
URI: http://hdl.handle.net/10138/32393
Päiväys: 2012


Tiedostot

Latausmäärä yhteensä: Ladataan...

Tiedosto(t) Koko Formaatti Näytä
palveluv.pdf 190.8KB PDF Avaa tiedosto

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä kaikki kuvailutiedot