The entire DSpace / Julkaisusarjat / Kriminologian ja oikeuspolitiikan instituutti | 7 / 2023 | 8 / 2023 | 9 / 2023 | 10 / 2023 | 11 / 2023 | 12 / 2023 | 1 / 2024 | 2 / 2024 | 3 / 2024 | 4 / 2024 | 5 / 2024 | 6 / 2024 | Total |
---|
Arjen ongelmat, riidat ja ratkaisut: kyselytutkimus arjen ongelmista, joilla on oikeudellinen ulottuvuus | 17 |
83 |
25 |
15 |
11 |
11 |
14 |
8 |
19 |
10 |
6 |
8 |
227 |
Asiamieskielto ja perintäkulut | 9 |
12 |
7 |
9 |
14 |
13 |
9 |
16 |
9 |
11 |
11 |
5 |
125 |
Asianajajien valvonta yhteissääntelynä | 11 |
8 |
14 |
12 |
13 |
8 |
6 |
7 |
15 |
13 |
7 |
9 |
123 |
Asuntohäädöt 2000-luvun Suomessa | 4 |
8 |
5 |
3 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
6 |
0 |
35 |
Avioehtosopimukset ja osituksen moitteet | 6 |
6 |
10 |
5 |
6 |
2 |
8 |
5 |
7 |
14 |
8 |
13 |
90 |
Aviovarallisuusjärjestelmä lakimiesten näkökulmasta | 5 |
6 |
2 |
5 |
4 |
3 |
7 |
5 |
16 |
19 |
28 |
11 |
111 |
Better Regulation : A Critical Assessment | 19 |
72 |
15 |
6 |
9 |
11 |
6 |
8 |
8 |
14 |
9 |
9 |
186 |
Brottslighet bland finskspråkiga och svenskspråkiga ungdomar | 5 |
6 |
2 |
1 |
5 |
1 |
0 |
3 |
1 |
3 |
3 |
1 |
31 |
Changing Forms of Legal and Non-Legal Institutions and New Challenges for the Legislator | 8 |
9 |
15 |
3 |
11 |
11 |
40 |
19 |
33 |
22 |
18 |
16 |
205 |
Correlates of Violent Behaviour among Finnish Adolescents Aged 12 to 18 | 1 |
3 |
0 |
5 |
3 |
1 |
0 |
2 |
1 |
2 |
3 |
1 |
22 |
Delinquent Behaviour in Nordic Capital Cities | 2 |
6 |
8 |
6 |
7 |
5 |
3 |
3 |
3 |
5 |
6 |
3 |
57 |
Eduskunnan valiokuntien näkemys lainvalmistelutyön laadusta | 8 |
5 |
6 |
22 |
24 |
14 |
10 |
11 |
4 |
2 |
5 |
0 |
111 |
Ehdoton vankeus, yhdyskuntapalvelu ja rikosuusiminen | 3 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
1 |
1 |
1 |
4 |
2 |
39 |
Empiirinen tutkimus oikeustieteessä | 23 |
18 |
44 |
64 |
51 |
34 |
36 |
35 |
42 |
47 |
48 |
20 |
462 |
Ero lapsiperheessä : elatus, sopiminen ja vuoroasuminen | 26 |
17 |
21 |
49 |
36 |
23 |
36 |
34 |
30 |
28 |
6 |
9 |
315 |
Eräiden talousrikosten rangaistuskäytäntö | 6 |
1 |
10 |
3 |
4 |
4 |
6 |
8 |
4 |
9 |
5 |
2 |
62 |
Etusivujen väkivalta : väkivalta iltapäivälehtien etusivuilla, todellisuudessa ja ihmisten peloissa 1980-2000 | 1 |
2 |
4 |
9 |
14 |
9 |
2 |
6 |
6 |
12 |
4 |
3 |
72 |
From the social sector to selective individualized prison practices? : a study on substance abuse among prisoners and its treatment | 3 |
2 |
2 |
5 |
0 |
0 |
5 |
6 |
1 |
0 |
2 |
1 |
27 |
Helsingin nuoret rikosten tekijöinä 2006 | 7 |
0 |
3 |
7 |
3 |
2 |
1 |
1 |
3 |
5 |
0 |
2 |
34 |
Helsingin nuoret rikosten uhreina ja tekijöinä | 0 |
10 |
12 |
7 |
4 |
3 |
4 |
7 |
1 |
5 |
4 |
0 |
57 |
Henkirikokset 1998-2000 : tutkimus poliisin tietoon vuosina 1998-2000 tulleista henkirikoksista | 0 |
8 |
8 |
15 |
12 |
18 |
28 |
19 |
15 |
23 |
11 |
6 |
163 |
Henkirikoskatsaus 1/2007 | 3 |
3 |
2 |
5 |
0 |
2 |
0 |
0 |
3 |
1 |
3 |
3 |
25 |
Henkirikoskatsaus 2002 | 1 |
0 |
4 |
3 |
5 |
6 |
2 |
1 |
3 |
0 |
2 |
0 |
27 |
Henkirikoskatsaus 2008 | 3 |
9 |
17 |
4 |
1 |
0 |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
0 |
46 |
Henkirikoskatsaus 2009 | 0 |
2 |
1 |
2 |
0 |
2 |
2 |
1 |
1 |
4 |
0 |
0 |
15 |
Henkirikoskatsaus 2010 | 11 |
7 |
1 |
5 |
1 |
8 |
3 |
6 |
2 |
2 |
1 |
4 |
51 |
Henkirikoskatsaus 2011 | 0 |
5 |
5 |
7 |
4 |
20 |
15 |
10 |
11 |
13 |
14 |
16 |
120 |
Henkirikoskatsaus 2013 | 1 |
3 |
1 |
5 |
3 |
3 |
2 |
19 |
3 |
15 |
6 |
8 |
69 |
Henkirikoskatsaus 2014 | 3 |
7 |
3 |
4 |
5 |
0 |
4 |
4 |
1 |
4 |
2 |
4 |
41 |
Henkirikoskatsaus 2015 | 22 |
44 |
11 |
19 |
8 |
5 |
18 |
11 |
14 |
16 |
14 |
12 |
194 |
Henkirikoskatsaus 2016 | 10 |
5 |
22 |
6 |
5 |
3 |
4 |
4 |
2 |
2 |
4 |
8 |
75 |
Henkirikoskatsaus 2017 | 18 |
17 |
36 |
29 |
23 |
25 |
24 |
19 |
30 |
39 |
47 |
35 |
342 |
Henkirikoskatsaus 2018 | 8 |
212 |
44 |
14 |
29 |
33 |
25 |
22 |
23 |
55 |
22 |
14 |
501 |
Henkirikoskatsaus 2019 | 30 |
20 |
51 |
27 |
28 |
13 |
25 |
32 |
22 |
105 |
47 |
27 |
427 |
Henkirikoskatsaus 2020 | 93 |
179 |
298 |
295 |
312 |
202 |
239 |
233 |
221 |
529 |
427 |
444 |
3472 |
Henkirikoskatsaus 2024 | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Historical Homicide Monitor 2.0. General Instructions and Coding Manual | 13 |
6 |
9 |
8 |
6 |
15 |
2 |
141 |
15 |
13 |
9 |
6 |
243 |
Homicide in Finland, 2002–2006 | 3 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
0 |
4 |
6 |
1 |
45 |
Homicide in Finland, the Netherlands and Sweden | 8 |
22 |
39 |
22 |
33 |
19 |
27 |
21 |
14 |
24 |
18 |
17 |
264 |
Huostaanottoasiat hallinto-oikeuksissa | 5 |
6 |
12 |
38 |
18 |
20 |
19 |
45 |
63 |
46 |
30 |
26 |
328 |
Huumeidenkäyttäjien rikosoikeudellinen kontrolli | 36 |
44 |
14 |
16 |
23 |
18 |
24 |
21 |
21 |
23 |
11 |
21 |
272 |
Ihmisvaikutusten arviointi hallituksen esityksissä : luokittelusta laatuun ja sen puutteisiin | 34 |
49 |
14 |
12 |
22 |
19 |
30 |
23 |
47 |
30 |
26 |
18 |
324 |
International Self-Report Delinquency Study (ISRD3) in Finland : Technical Report | 4 |
3 |
1 |
3 |
2 |
0 |
0 |
1 |
2 |
2 |
0 |
2 |
20 |
Itsesääntely ja yhteiskuntavastuu | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Itsesääntely ja yhteissääntely arvoketjussa | 9 |
10 |
28 |
23 |
24 |
15 |
13 |
17 |
16 |
22 |
16 |
6 |
199 |
Julkinen oikeusapu : yksityisten avustajien toiminta | 2 |
4 |
7 |
5 |
3 |
5 |
9 |
19 |
53 |
21 |
14 |
4 |
146 |
Julkisen oikeusavun kohdentuminen | 4 |
3 |
8 |
5 |
6 |
3 |
8 |
3 |
7 |
7 |
5 |
2 |
61 |
Julkisuuslakia koskevan oikeuskäytännön esittelyä ja erittelyä | 0 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
3 |
3 |
0 |
3 |
2 |
7 |
35 |
Kaltevalla pinnalla : perheen sisäisen lähestymiskiellon arviointitutkimus | 17 |
19 |
14 |
17 |
30 |
24 |
23 |
39 |
30 |
13 |
25 |
22 |
273 |
Kaltevalla pinnalla : perheen sisäisen lähestymiskiellon arviointitutkimus | 11 |
33 |
13 |
10 |
21 |
18 |
22 |
14 |
14 |
18 |
16 |
9 |
199 |
Kansainvälisen nuorisorikollisuuskyselyn (ISRD-3) mittaukset Suomessa 2013 | 3 |
5 |
2 |
1 |
4 |
1 |
4 |
2 |
1 |
39 |
60 |
3 |
125 |
Kansainvälisen nuorisorikollisuuskyselyn (ISRD-4) mittaukset Suomessa 2022 | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
17 |
28 |
28 |
23 |
8 |
104 |
Katsaus nuorten rikoskäyttäytymiseen ja uhrikokemuksiin 2012 | 4 |
0 |
8 |
4 |
1 |
1 |
0 |
4 |
2 |
2 |
5 |
1 |
32 |
Katsaus varhaisnuorten rikoskäyttäytymiseen ja uhrikokemuksiin 2012 | 2 |
2 |
3 |
0 |
0 |
3 |
1 |
12 |
1 |
1 |
0 |
1 |
26 |
Katuväkivaltatyön vaikuttavuus : HelsinkiMission Aggredi-ohjelman arviointi | 5 |
9 |
15 |
5 |
7 |
14 |
9 |
41 |
14 |
29 |
8 |
12 |
168 |
Kauppa ja teollisuus rikosten kohteena | 1 |
9 |
13 |
7 |
13 |
15 |
12 |
13 |
12 |
17 |
16 |
8 |
136 |
Kauppa ja teollisuus rikosten kohteena : yritysuhritutkimuksen ensiraportti | 1 |
1 |
4 |
0 |
1 |
2 |
2 |
0 |
3 |
0 |
1 |
1 |
16 |
Kirjallinen menettely rikosasioissa | 9 |
7 |
9 |
22 |
24 |
19 |
10 |
52 |
50 |
19 |
16 |
9 |
246 |
Kirjoituksia sääntelytarkkuudesta | 5 |
6 |
9 |
14 |
11 |
25 |
17 |
7 |
22 |
15 |
10 |
4 |
145 |
Koettu oikeudenmukaisuus hallinto-oikeuksissa | 3 |
1 |
11 |
3 |
3 |
2 |
9 |
4 |
15 |
7 |
18 |
3 |
79 |
Kohti laadukasta lainsäädäntöstrategiaa | 12 |
29 |
11 |
8 |
1 |
5 |
22 |
7 |
7 |
12 |
8 |
8 |
130 |
Korruptio Suomen ja Venäjän rajalla | 1 |
3 |
3 |
1 |
4 |
12 |
2 |
5 |
4 |
2 |
0 |
0 |
37 |
Kotitalouksien maksuvaikeudet 2002-2005 | 2 |
3 |
2 |
6 |
6 |
2 |
4 |
5 |
2 |
3 |
0 |
0 |
35 |
Kotitalouksien velkaongelmien nykytila ja kehitys | 6 |
3 |
6 |
5 |
9 |
9 |
22 |
19 |
17 |
17 |
8 |
3 |
124 |
Kotitalouksiin kohdistuneet omaisuusrikokset 2003 : väestöhaastatteluihin perustuva selvitys varkausrikosten, vahingontekojen ja muiden omaisuusrikosten kohteeksi joutumisesta | 2 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
10 |
Kriminaalipolitiikan paradoksi | 10 |
9 |
67 |
15 |
20 |
11 |
10 |
28 |
20 |
14 |
28 |
7 |
239 |
Kuluttajaviraston oikeudellisen toiminnan arviointi | 8 |
7 |
3 |
3 |
0 |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
1 |
26 |
Kysely vankiloiden ja arviointikeskusten henkilökunnalle | 3 |
4 |
44 |
73 |
2 |
1 |
5 |
2 |
3 |
33 |
21 |
3 |
194 |
Kyselytutkimus vankeusvangeille sääntelyn toimivuudesta ja vankilaoloista | 0 |
1 |
7 |
2 |
2 |
3 |
8 |
6 |
11 |
1 |
0 |
7 |
48 |
Käräjäoikeuksien riita-asiat 2008 | 7 |
4 |
7 |
6 |
7 |
3 |
2 |
6 |
1 |
7 |
2 |
4 |
56 |
Käräjäoikeuksien sovintomenettely | 2 |
1 |
0 |
3 |
5 |
4 |
2 |
1 |
1 |
4 |
0 |
1 |
24 |
Köyhäinavusta kansalaisoikeudeksi? | 1 |
1 |
4 |
4 |
5 |
4 |
9 |
6 |
7 |
0 |
4 |
2 |
47 |
Lainsäädäntöä vai muuta oikeudellista ohjailua? | 3 |
8 |
10 |
8 |
8 |
0 |
5 |
1 |
27 |
13 |
16 |
4 |
103 |
Lainvalmistelu ja sääntelyn vaihtoehdot | 5 |
10 |
24 |
35 |
22 |
30 |
17 |
29 |
31 |
19 |
34 |
10 |
266 |
Lainvalmistelu vuorovaikutuksena | 39 |
68 |
21 |
15 |
27 |
12 |
19 |
29 |
32 |
27 |
63 |
47 |
399 |
Lainvalmistelun laatu hallituksen kärkihankkeissa | 36 |
35 |
43 |
43 |
39 |
15 |
31 |
21 |
23 |
21 |
32 |
20 |
359 |
Laitoksessa rikosten vuoksi | 6 |
11 |
7 |
11 |
5 |
7 |
8 |
33 |
69 |
15 |
11 |
13 |
196 |
Lapsen etu ja osallisuus hallinto-oikeuksien päätöksissä | 9 |
30 |
34 |
33 |
31 |
31 |
56 |
47 |
49 |
45 |
42 |
19 |
426 |
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö | 23 |
95 |
18 |
80 |
16 |
29 |
36 |
21 |
35 |
30 |
36 |
10 |
429 |
Lapset ja nuoret väkivallan uhreina | 6 |
9 |
44 |
39 |
20 |
15 |
26 |
27 |
22 |
8 |
5 |
4 |
225 |
Lapsiin kohdistuneiden seksuaalirikosten rangaistuskäytäntö | 32 |
63 |
48 |
62 |
48 |
45 |
45 |
34 |
50 |
28 |
26 |
20 |
501 |
Lasten huoltoriidat hovioikeuksissa | 18 |
40 |
36 |
33 |
65 |
42 |
23 |
24 |
67 |
108 |
29 |
33 |
518 |
Lasten huoltoriidat käräjäoikeuksissa | 10 |
23 |
11 |
18 |
22 |
21 |
25 |
16 |
27 |
32 |
38 |
12 |
255 |
Lasten ja nuorten väkivaltakokemukset | 24 |
39 |
14 |
22 |
11 |
12 |
11 |
11 |
12 |
27 |
19 |
8 |
210 |
Lasten rikolliset teot ja niihin puuttuminen | 6 |
2 |
8 |
12 |
67 |
44 |
53 |
19 |
24 |
15 |
11 |
11 |
272 |
Legal Aid and Legal Aid Services in Finland | 8 |
25 |
18 |
23 |
15 |
7 |
8 |
15 |
14 |
8 |
16 |
14 |
171 |
Luottoyhteiskunta : kotitalouksien velkaongelmat ja niiden hallinnan muodonmuutos luottojen säännöstelystä velkojen järjestelyyn 1980- ja 1990-luvun Suomessa | 0 |
4 |
13 |
5 |
3 |
4 |
4 |
12 |
6 |
9 |
4 |
2 |
66 |
Lyhytaikaisvanki | 3 |
9 |
17 |
22 |
45 |
16 |
19 |
28 |
19 |
9 |
12 |
5 |
204 |
Maahanmuuttajat rikosten uhreina ja tekijöinä | 326 |
153 |
225 |
125 |
93 |
286 |
147 |
344 |
99 |
192 |
91 |
124 |
2205 |
Mainonnan eettisyys itsesääntelyn kohteena | 7 |
10 |
7 |
2 |
11 |
3 |
4 |
8 |
7 |
4 |
8 |
3 |
74 |
Maksuvaikeudet pikaluottomarkkinoilla | 4 |
3 |
3 |
8 |
9 |
7 |
6 |
13 |
5 |
2 |
6 |
2 |
68 |
Mitkä toimenpiteet vähentävät rikollisuutta? : Rikoksentorjunnan arviointitutkimuksen tietokantaan 2016-2024 tallennetut vaikuttavuustutkimukset | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Musta maaliskuu? | 6 |
4 |
0 |
3 |
2 |
2 |
2 |
7 |
2 |
3 |
1 |
2 |
34 |
Muutoksenhakijoiden kokemuksia siviiliprosessista | 4 |
3 |
1 |
2 |
4 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
1 |
1 |
20 |
Naiset henkirikosten uhreina 2002-2007 | 7 |
11 |
15 |
6 |
17 |
17 |
8 |
18 |
14 |
14 |
55 |
28 |
210 |
Naisiin kohdistunut väkivalta 2005 | 18 |
69 |
168 |
34 |
37 |
20 |
39 |
55 |
52 |
59 |
69 |
11 |
631 |
Naiskauppa, laiton siirtolaisuus ja Suomi | 3 |
1 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
1 |
2 |
0 |
0 |
1 |
22 |
Naisyrittäjät rikosten kohteena | 6 |
135 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
147 |
News Media, Crime and Fear of Violence | 3 |
18 |
35 |
40 |
137 |
54 |
134 |
118 |
86 |
19 |
20 |
6 |
670 |
Nordic homicide report : Homicide in Denmark, Finland, Iceland, Norway and Sweden, 2007–2016 | 34 |
98 |
77 |
90 |
86 |
32 |
72 |
58 |
60 |
39 |
26 |
30 |
702 |
NRILP Comparative Homicide Time Series (NRILP-CHTS) | 4 |
8 |
2 |
2 |
3 |
2 |
2 |
3 |
9 |
2 |
2 |
2 |
41 |
Nuoret ja henkirikollisuus 1980-2004 | 4 |
4 |
7 |
18 |
9 |
10 |
22 |
5 |
13 |
4 |
1 |
9 |
106 |
Nuoret rikosten tekijöinä ja uhreina | 3 |
1 |
7 |
15 |
102 |
25 |
21 |
22 |
19 |
17 |
16 |
17 |
265 |
Nuoriin kohdistuva poliisikontrolli kyselytutkimuksen valossa | 10 |
7 |
4 |
5 |
20 |
15 |
23 |
24 |
20 |
8 |
18 |
9 |
163 |
Nuorisoprosessi | 4 |
3 |
10 |
11 |
3 |
7 |
6 |
4 |
2 |
3 |
10 |
5 |
68 |
Nuorisorangaistus 1997-2001 : uuden rangaistuslajin arviointi | 0 |
1 |
2 |
1 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
3 |
7 |
2 |
19 |
Nuorisorangaistus I | 1 |
0 |
4 |
0 |
18 |
7 |
12 |
21 |
11 |
1 |
10 |
9 |
94 |
Nuorisorangaistus II | 1 |
2 |
7 |
2 |
7 |
1 |
2 |
3 |
0 |
1 |
3 |
3 |
32 |
Nuorisorangaistus ja valvonnalla tehostettu ehdollinen vankeusrangaistus alaikäisten ja nuorten seuraamuslajeina | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
88 |
124 |
75 |
70 |
58 |
34 |
449 |
Nuorisorikollisuus | 51 |
55 |
214 |
166 |
202 |
149 |
223 |
328 |
321 |
304 |
117 |
48 |
2178 |
Nuorisorikosoikeus | 19 |
21 |
21 |
31 |
57 |
45 |
45 |
48 |
74 |
63 |
37 |
16 |
477 |
Nuorten aikuisten velat, velkaongelmat ja keinot talouden tasapainottamiseksi | 18 |
38 |
27 |
44 |
32 |
20 |
38 |
49 |
87 |
28 |
11 |
20 |
412 |
Nuorten huumeiden käyttäjien puhuttelu | 1 |
0 |
0 |
3 |
6 |
1 |
3 |
8 |
8 |
2 |
3 |
2 |
37 |
Nuorten miesten monikulttuurinen elämänkulku ja rikollisuus | 19 |
28 |
50 |
33 |
44 |
17 |
28 |
30 |
32 |
36 |
36 |
32 |
385 |
Nuorten miesten rikoskäyttäytyminen 1962 ja 2006 | 2 |
3 |
4 |
4 |
8 |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
1 |
41 |
Nuorten miesten rikoskäyttäytyminen ja väkivallan uhriksi joutuminen | 1 |
2 |
6 |
4 |
1 |
1 |
1 |
3 |
2 |
2 |
0 |
0 |
23 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen 1995 - 2004 | 3 |
4 |
15 |
17 |
19 |
64 |
14 |
6 |
6 |
6 |
5 |
3 |
162 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen 1995-2008 | 2 |
5 |
5 |
1 |
2 |
1 |
1 |
96 |
1 |
1 |
0 |
1 |
116 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset | 31 |
32 |
39 |
47 |
56 |
187 |
57 |
60 |
57 |
194 |
54 |
56 |
870 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset 2012 | 0 |
7 |
8 |
8 |
9 |
7 |
8 |
24 |
10 |
13 |
10 |
4 |
108 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset 2016 | 15 |
14 |
20 |
25 |
33 |
40 |
24 |
48 |
32 |
34 |
25 |
27 |
337 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset 2020 | 27 |
59 |
148 |
138 |
239 |
89 |
132 |
185 |
147 |
144 |
105 |
80 |
1493 |
Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset 2024 | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Nuorten syrjäytyminen ja rikollisuus | 10 |
21 |
96 |
81 |
61 |
46 |
88 |
97 |
57 |
76 |
50 |
20 |
703 |
Oikeudenkäynnin julkisuus yleisissä tuomioistuimissa | 3 |
3 |
5 |
12 |
8 |
12 |
7 |
5 |
6 |
9 |
11 |
6 |
87 |
Oikeudenkäyntimenettelyiden ongelmat ja prosessisäännösten soveltaminen | 1 |
4 |
4 |
8 |
4 |
0 |
2 |
1 |
2 |
5 |
5 |
1 |
37 |
Oikeusapu-uudistuksen seurantatutkimuksen osaraportti II | 0 |
4 |
1 |
5 |
3 |
2 |
3 |
5 |
0 |
1 |
0 |
1 |
25 |
Oikeusolot 2000 | 0 |
1 |
2 |
1 |
4 |
4 |
6 |
4 |
4 |
7 |
2 |
0 |
35 |
Oikeusolot 2004 | 3 |
67 |
8 |
9 |
12 |
7 |
4 |
4 |
2 |
2 |
3 |
2 |
123 |
Oikeusolot 2009 | 3 |
4 |
12 |
10 |
8 |
7 |
4 |
18 |
8 |
6 |
24 |
5 |
109 |
Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen kansainvälinen henkirikostilastotietokanta | 1 |
2 |
5 |
1 |
0 |
2 |
1 |
3 |
2 |
3 |
2 |
0 |
22 |
Oikeustaloustieteellinen näkökulma kotimaiseen lainvalmisteluun | 18 |
16 |
60 |
64 |
60 |
33 |
42 |
48 |
44 |
25 |
30 |
22 |
462 |
Oikeusturvavakuutus ja julkinen oikeusapu | 6 |
2 |
7 |
6 |
17 |
12 |
7 |
9 |
5 |
20 |
13 |
15 |
119 |
Omaisuusrikosten kohteeksi joutuminen 2006 : yleisyys, piirteet ja muutokset | 2 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
5 |
0 |
0 |
13 |
Opettajiin kohdistuva häirintä ja väkivalta | 9 |
12 |
9 |
43 |
14 |
8 |
24 |
20 |
24 |
22 |
9 |
3 |
197 |
Oppilaitosten turvallisuustutkimus 2016 | 4 |
4 |
5 |
3 |
3 |
2 |
11 |
11 |
8 |
8 |
1 |
2 |
62 |
Osapuolten kokemuksia siviilioikeudenkäynneistä | 5 |
10 |
9 |
11 |
11 |
59 |
14 |
11 |
8 |
13 |
6 |
6 |
163 |
Pahoinpitelyrikokset 1995 ja 1999 | 3 |
2 |
3 |
1 |
3 |
1 |
1 |
2 |
0 |
1 |
3 |
2 |
22 |
Paremman sääntelyn kriittinen arviointi -tutkimushanke | 3 |
3 |
6 |
8 |
12 |
3 |
8 |
14 |
9 |
1 |
1 |
3 |
71 |
Parisuhdeväkivalta moniammatillisen työn kohteena | 1 |
2 |
2 |
8 |
2 |
4 |
3 |
6 |
3 |
4 |
6 |
1 |
42 |
Part-time work and deviant behaviour among Finnish adolescents | 1 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
0 |
3 |
0 |
1 |
12 |
Perheet, parisuhteet, lapset | 1 |
2 |
15 |
7 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
1 |
4 |
0 |
49 |
Perheväkivalta Suomessa | 20 |
20 |
24 |
25 |
68 |
42 |
37 |
33 |
49 |
112 |
44 |
20 |
494 |
Porkkanaa ja keppiä : rangaistusajan suunnitelmat osana vankeusrangaistuksen täytäntöönpanoa | 11 |
14 |
5 |
4 |
4 |
3 |
9 |
6 |
18 |
10 |
5 |
13 |
102 |
Prokuraattorin kertomukset kriminologian lähteenä | 7 |
3 |
6 |
2 |
4 |
3 |
14 |
22 |
16 |
4 |
7 |
2 |
90 |
Prosessiekonomiaa vai uusi restoratiivinen työkalu rikosprosessiin? : syyteneuvottelumenettelyn soveltamiskäytäntö 2015–2017 ja käyttökokemuksia menettelyn ensivuosilta Suomessa | 1 |
2 |
9 |
8 |
12 |
5 |
4 |
19 |
15 |
25 |
22 |
15 |
137 |
Radikalisoitumisen ehkäiseminen rikosseuraamusalalla : systemaattinen katsaus arviointitutkimukseen | 0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
2 |
1 |
4 |
4 |
1 |
0 |
15 |
Raiskattu? | 9 |
8 |
13 |
32 |
17 |
80 |
34 |
19 |
33 |
27 |
39 |
15 |
326 |
Rangaistuskäytännön alueellinen yhtenäisyys kahdeksassa rikoslajissa | 3 |
37 |
43 |
6 |
8 |
1 |
3 |
13 |
9 |
2 |
7 |
2 |
134 |
Rangaistuskäytäntö dopingrikoksissa | 5 |
13 |
12 |
16 |
15 |
12 |
19 |
20 |
17 |
10 |
8 |
16 |
163 |
Rangaistuskäytäntö törkeissä huumausainerikoksissa | 10 |
283 |
11 |
12 |
11 |
2 |
14 |
31 |
60 |
8 |
8 |
15 |
465 |
Riidat käräjäoikeuksissa | 2 |
7 |
9 |
3 |
3 |
0 |
3 |
8 |
2 |
6 |
4 |
0 |
47 |
Riitaprosessiuudistuksen arviointi : lakimiesten ja tuomioistuimen kansliahenkilökunnan käsityksiä ja kokemuksia uudesta riita-asioiden menettelystä | 6 |
4 |
4 |
14 |
11 |
7 |
4 |
10 |
6 |
3 |
1 |
3 |
73 |
Rikoksentorjunnan kannattavuus : alustava systemaattinen kirjallisuuskatsaus | 2 |
1 |
8 |
8 |
12 |
19 |
11 |
25 |
7 |
8 |
8 |
5 |
114 |
Rikollisuus kunnissa | 3 |
1 |
2 |
2 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
4 |
1 |
1 |
17 |
Rikollisuustilanne 1999 | 1 |
3 |
0 |
4 |
2 |
5 |
7 |
5 |
5 |
6 |
1 |
1 |
40 |
Rikollisuustilanne 2000 | 2 |
2 |
1 |
4 |
3 |
2 |
3 |
4 |
0 |
1 |
2 |
3 |
27 |
Rikollisuustilanne 2001 | 5 |
2 |
2 |
3 |
3 |
0 |
4 |
3 |
2 |
2 |
5 |
2 |
33 |
Rikollisuustilanne 2002 | 2 |
1 |
5 |
5 |
3 |
2 |
6 |
5 |
7 |
4 |
3 |
5 |
48 |
Rikollisuustilanne 2003 | 4 |
0 |
3 |
75 |
59 |
0 |
3 |
1 |
3 |
2 |
1 |
0 |
151 |
Rikollisuustilanne 2004 | 32 |
59 |
65 |
68 |
67 |
55 |
75 |
59 |
66 |
87 |
42 |
43 |
718 |
Rikollisuustilanne 2005 | 13 |
2 |
0 |
6 |
4 |
5 |
9 |
4 |
10 |
4 |
1 |
2 |
60 |
Rikollisuustilanne 2006 | 5 |
5 |
4 |
9 |
7 |
3 |
6 |
4 |
11 |
11 |
2 |
5 |
72 |
Rikollisuustilanne 2007 | 220 |
327 |
345 |
431 |
400 |
412 |
488 |
398 |
422 |
415 |
385 |
296 |
4539 |
Rikollisuustilanne 2008 | 7 |
4 |
9 |
19 |
7 |
12 |
6 |
17 |
11 |
18 |
8 |
13 |
131 |
Rikollisuustilanne 2009 | 6 |
13 |
18 |
15 |
8 |
13 |
100 |
10 |
8 |
13 |
9 |
6 |
219 |
Rikollisuustilanne 2010 | 14 |
9 |
4 |
9 |
2 |
7 |
4 |
5 |
9 |
18 |
12 |
14 |
107 |
Rikollisuustilanne 2011 | 12 |
9 |
10 |
11 |
20 |
11 |
17 |
14 |
8 |
2 |
3 |
5 |
122 |
Rikollisuustilanne 2012 | 18 |
12 |
7 |
20 |
16 |
26 |
9 |
13 |
20 |
28 |
6 |
2 |
177 |
Rikollisuustilanne 2013 | 11 |
7 |
9 |
22 |
18 |
12 |
6 |
29 |
48 |
4 |
9 |
5 |
180 |
Rikollisuustilanne 2014 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 27 |
14 |
22 |
42 |
33 |
20 |
24 |
12 |
20 |
32 |
40 |
25 |
311 |
Rikollisuustilanne 2015 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 18 |
4 |
8 |
12 |
17 |
16 |
20 |
20 |
16 |
15 |
26 |
9 |
181 |
Rikollisuustilanne 2015 : tiivistelmä | 0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
9 |
Rikollisuustilanne 2016 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 63 |
151 |
71 |
60 |
49 |
28 |
50 |
43 |
30 |
27 |
49 |
46 |
667 |
Rikollisuustilanne 2017 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 29 |
19 |
13 |
31 |
12 |
12 |
15 |
38 |
27 |
14 |
17 |
18 |
245 |
Rikollisuustilanne 2018 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 19 |
17 |
28 |
42 |
32 |
19 |
29 |
37 |
36 |
42 |
99 |
20 |
420 |
Rikollisuustilanne 2019 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 20 |
32 |
41 |
36 |
66 |
61 |
32 |
33 |
66 |
60 |
100 |
31 |
578 |
Rikollisuustilanne 2020 : Rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 171 |
159 |
244 |
301 |
211 |
153 |
165 |
163 |
132 |
155 |
123 |
92 |
2069 |
Rikollisuustilanne 2022 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
104 |
327 |
394 |
348 |
20 |
94 |
151 |
1438 |
Rikollisuustilanne ja seuraamusjärjestelmä 2014 : tiivistelmä | 1 |
0 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
1 |
4 |
2 |
0 |
12 |
Rikosprosessi väkivaltarikosten uhrien näkökulmasta | 5 |
7 |
18 |
13 |
18 |
11 |
10 |
7 |
9 |
10 |
9 |
2 |
119 |
Rikosseuraamusten tutkimus Suomessa | 9 |
2 |
3 |
9 |
22 |
4 |
6 |
12 |
25 |
32 |
44 |
24 |
192 |
Rikosten uhrit tukipalvelujen asiakkaina | 0 |
1 |
2 |
0 |
6 |
1 |
7 |
9 |
12 |
5 |
2 |
5 |
50 |
Rikosuutisoinnin määrä Yleisradion television pääuutislähetyksessä 1985 - 2003 | 0 |
3 |
3 |
3 |
9 |
3 |
1 |
1 |
4 |
4 |
1 |
0 |
32 |
Risk Factors of Violence in Finland : A Register Based Study | 0 |
2 |
2 |
3 |
2 |
4 |
5 |
2 |
3 |
17 |
1 |
0 |
41 |
Ryöstörikoskatsaus 2007 | 4 |
2 |
15 |
5 |
9 |
6 |
9 |
2 |
5 |
6 |
2 |
2 |
67 |
Sakon muuntorangaistuksen vähentämisen vaikutukset | 8 |
2 |
3 |
3 |
1 |
5 |
9 |
4 |
24 |
8 |
3 |
2 |
72 |
Seitsemän rikostapausta : käräjätuomareiden arvioima rangaistuskäytäntö ja väestön rangaistusvalinnat | 9 |
20 |
157 |
79 |
66 |
25 |
35 |
74 |
37 |
99 |
33 |
23 |
657 |
Selvityksiä raiskausrangaistuksista ja rangaistuskäytännön yhtenäisyydestä | 3 |
6 |
2 |
7 |
4 |
0 |
6 |
3 |
14 |
5 |
13 |
3 |
66 |
Selvitys asianajajien halukkuudesta hakeutua tuomarin uralle | 4 |
2 |
4 |
3 |
5 |
0 |
1 |
3 |
0 |
5 |
3 |
0 |
30 |
Selvitys lääkemarkkinoinnin itsesääntelyjärjestelmästä | 2 |
5 |
4 |
3 |
9 |
1 |
17 |
5 |
5 |
7 |
23 |
1 |
82 |
Selvitys syyttäjien halukkuudesta hakeutua tuomarinuralle | 2 |
4 |
4 |
4 |
3 |
0 |
3 |
6 |
3 |
0 |
2 |
2 |
33 |
Selvitys vaihtoehtojen hyödyntämisestä erityisesti yrityksiin vaikuttavan lainsäädännön valmistelussa | 6 |
2 |
9 |
5 |
10 |
12 |
5 |
5 |
8 |
8 |
5 |
3 |
78 |
Seuraamusjärjestelmä 2014 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 3 |
1 |
4 |
2 |
6 |
9 |
3 |
3 |
8 |
5 |
22 |
3 |
69 |
Seuraamusjärjestelmä 2015 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 3 |
3 |
3 |
9 |
11 |
10 |
3 |
4 |
6 |
1 |
8 |
6 |
67 |
Seuraamusjärjestelmä 2015 : tiivistelmä | 1 |
0 |
0 |
1 |
2 |
0 |
0 |
2 |
1 |
0 |
2 |
0 |
9 |
Seuraamusjärjestelmä 2016 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 2 |
1 |
1 |
1 |
3 |
10 |
1 |
1 |
0 |
6 |
0 |
2 |
28 |
Seuraamusjärjestelmä 2017 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 8 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
17 |
25 |
21 |
12 |
0 |
107 |
Seuraamusjärjestelmä 2018 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 1 |
2 |
5 |
8 |
11 |
8 |
11 |
21 |
9 |
22 |
9 |
4 |
111 |
Seuraamusjärjestelmä 2019 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 0 |
2 |
5 |
15 |
10 |
4 |
0 |
6 |
6 |
5 |
15 |
3 |
71 |
Seuraamusjärjestelmä 2020 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 12 |
15 |
24 |
38 |
31 |
24 |
54 |
40 |
35 |
32 |
41 |
31 |
377 |
Seuraamusjärjestelmä 2022 | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
23 |
35 |
36 |
54 |
29 |
183 |
Seuraamuskäytäntö huumausaineen käyttörikoksissa | 20 |
24 |
17 |
25 |
23 |
23 |
37 |
30 |
40 |
26 |
41 |
31 |
337 |
Seven Criminal Cases : Comparing Finnish Punishment Policies and Finns’ Punishment Preferences | 4 |
7 |
58 |
84 |
42 |
15 |
45 |
29 |
35 |
44 |
35 |
29 |
427 |
Socioeconomic Differences in Crime and Victimization | 0 |
9 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
4 |
4 |
3 |
3 |
6 |
37 |
Suomalaiset ja henkilötietojen suoja | 12 |
1 |
5 |
5 |
2 |
2 |
0 |
3 |
1 |
3 |
1 |
1 |
36 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2012 | 1 |
0 |
5 |
4 |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
1 |
3 |
2 |
24 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2013 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 5 |
3 |
3 |
9 |
9 |
3 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
40 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2014 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 12 |
4 |
3 |
2 |
4 |
3 |
1 |
4 |
3 |
0 |
5 |
4 |
45 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2015 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 1 |
4 |
9 |
3 |
6 |
3 |
2 |
7 |
3 |
3 |
7 |
8 |
56 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2016 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 5 |
4 |
8 |
19 |
7 |
6 |
9 |
9 |
4 |
5 |
8 |
6 |
90 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2017 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 5 |
3 |
2 |
25 |
11 |
6 |
9 |
4 |
9 |
3 |
11 |
4 |
92 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2018 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 8 |
8 |
7 |
65 |
23 |
16 |
17 |
2 |
26 |
7 |
16 |
12 |
207 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2019 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 2 |
3 |
5 |
7 |
5 |
3 |
7 |
2 |
7 |
62 |
10 |
7 |
120 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2023 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
80 |
80 |
Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteina 2020 - Kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 9 |
21 |
29 |
26 |
36 |
17 |
16 |
16 |
22 |
20 |
27 |
11 |
250 |
Suomalaiset väkivallan uhreina | 10 |
10 |
10 |
25 |
62 |
20 |
5 |
6 |
5 |
6 |
6 |
6 |
171 |
Suomalaisten kokema parisuhdeväkivalta 2012 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 8 |
14 |
23 |
16 |
38 |
18 |
19 |
17 |
26 |
20 |
14 |
11 |
224 |
Suomalaisten kokema väkivalta 1980-2006 | 5 |
5 |
33 |
10 |
11 |
20 |
21 |
24 |
22 |
18 |
13 |
8 |
190 |
Suomalaisten kokema väkivalta 1980-2006 | 6 |
1 |
10 |
1 |
3 |
1 |
5 |
1 |
5 |
0 |
2 |
0 |
35 |
Suomalaisten käsityksiä rikoksentorjunnasta : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia 2013 | 1 |
1 |
3 |
1 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
1 |
4 |
0 |
15 |
Suomalaisten turvallisuus 2003 | 3 |
5 |
12 |
5 |
0 |
2 |
1 |
1 |
1 |
5 |
1 |
2 |
38 |
Suomalaisten väkivaltakokemukset 1980-2009 | 10 |
278 |
7 |
12 |
8 |
19 |
9 |
5 |
4 |
2 |
7 |
5 |
366 |
Suomen mahdollisuudet vaikuttaa valmisteilla olevaan EU-lainsäädäntöön | 6 |
7 |
4 |
2 |
3 |
7 |
9 |
5 |
6 |
2 |
8 |
4 |
63 |
Suomen vaikuttaminen Euroopan Unionin lainvalmisteluun ja direktiivien kansallinen täytäntöönpano | 4 |
4 |
7 |
25 |
3 |
1 |
4 |
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
59 |
Supervision Mode Effects in School-Based Delinquency and Victimization Survey : Preliminary Test | 1 |
1 |
1 |
2 |
3 |
0 |
1 |
3 |
2 |
1 |
1 |
0 |
16 |
Systemaattinen kirjallisuuskatsaus sähköisen valvonnan vaikuttavuuteen | 8 |
17 |
16 |
5 |
8 |
10 |
8 |
12 |
4 |
5 |
3 |
0 |
96 |
Sääntelytarkkuuden ongelmia | 13 |
10 |
23 |
28 |
37 |
15 |
26 |
49 |
30 |
40 |
27 |
16 |
314 |
Sääntelytarkkuus | 6 |
7 |
8 |
11 |
16 |
7 |
16 |
14 |
20 |
10 |
11 |
7 |
133 |
Takuulla onnistuu : Takuu-Säätiön takaustoiminta velkojen järjestelykeinona vuosina 1991-2001 | 0 |
1 |
3 |
1 |
3 |
1 |
0 |
3 |
1 |
2 |
1 |
0 |
16 |
Talous- ja velkaneuvonnan asiakaskunta 2010 | 0 |
0 |
6 |
4 |
4 |
2 |
5 |
9 |
9 |
10 |
3 |
6 |
58 |
Talousrikosten tutkinta | 4 |
0 |
1 |
2 |
2 |
5 |
5 |
6 |
2 |
6 |
2 |
2 |
37 |
Taloustiede kotimaisessa lainvalmistelussa | 1 |
3 |
5 |
3 |
7 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
2 |
47 |
Telepakkokeinojen oikeussuojajärjestelmä | 3 |
11 |
2 |
8 |
42 |
10 |
12 |
9 |
9 |
10 |
9 |
9 |
134 |
The criminal career and socioeconomic status of drug offenders | 9 |
11 |
7 |
22 |
35 |
32 |
32 |
28 |
21 |
18 |
14 |
14 |
243 |
The Robustness of Self-Control as a Predictor of Recidivism | 1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
2 |
9 |
6 |
4 |
41 |
Tilastotietoa tunnustamisoikeudenkäynneistä Suomessa vuosina 2015-2022 | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
72 |
13 |
85 |
Trust in public and private policing : young people’s encounters with the police and private security guards | 4 |
6 |
18 |
21 |
19 |
18 |
18 |
14 |
14 |
2 |
0 |
1 |
135 |
Tuomareiden nimittämiskäytäntö 2002-2004 | 0 |
1 |
1 |
5 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
10 |
Tuomioistuinsovittelu Suomessa | 3 |
15 |
16 |
39 |
30 |
28 |
27 |
23 |
34 |
19 |
15 |
5 |
254 |
Turvallisille raiteille : lähisuhdeväkivallan katkaisuohjelman ja SeriE-hankkeen arviointi | 0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Tutkintavankien olot ja oikeuksien toteutuminen | 16 |
20 |
49 |
42 |
33 |
43 |
41 |
43 |
44 |
60 |
25 |
11 |
427 |
Uhrit rikosprosessissa | 14 |
12 |
34 |
29 |
42 |
20 |
30 |
23 |
19 |
25 |
29 |
17 |
294 |
Ulkomaalaisten rikollisuus Suomessa vuosina 2009-2012 | 47 |
61 |
61 |
59 |
63 |
69 |
95 |
67 |
54 |
134 |
95 |
133 |
938 |
Uuden julkisuuslainsäädännön toimivuus kunnissa ja kuntayhtymissä sekä vakuutustoiminnassa | 3 |
1 |
4 |
2 |
2 |
1 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
29 |
Uuden julkisuuslainsäädännön toimivuus valtionhallinnossa | 5 |
3 |
3 |
6 |
1 |
2 |
3 |
1 |
4 |
1 |
4 |
3 |
36 |
Uuden rikosuhritutkimuksen kehittäminen | 1 |
2 |
3 |
1 |
4 |
0 |
6 |
1 |
3 |
2 |
2 |
0 |
25 |
Vaikuttavaa vaikutusarviointia? : vaikutusarvioinnin merkitys lainvalmisteluprosessissa | 3 |
6 |
12 |
20 |
17 |
3 |
14 |
10 |
13 |
8 |
19 |
4 |
129 |
Vaikutusarviot vuoden 2012 hallituksen lakiesityksissä ja vertailua aiempiin vuosiin | 9 |
2 |
5 |
3 |
7 |
2 |
2 |
2 |
4 |
1 |
6 |
12 |
55 |
Vaikutusten arviointi ja lainvalmistelun perustietoja vuoden 2012 hallituksen esityksissä | 7 |
6 |
11 |
35 |
4 |
9 |
7 |
2 |
12 |
5 |
2 |
6 |
106 |
Vaikutusten arviointi ja lainvalmistelun perustietoja vuoden 2013 hallituksen esityksissä | 1 |
2 |
9 |
5 |
3 |
10 |
11 |
2 |
7 |
4 |
7 |
1 |
62 |
Vaikutusten arviointi vuoden 2009 hallituksen esityksissä | 6 |
3 |
15 |
11 |
13 |
21 |
19 |
11 |
11 |
6 |
9 |
15 |
140 |
Valvonta nuorten rangaistuksena | 4 |
8 |
8 |
2 |
6 |
3 |
3 |
3 |
5 |
3 |
11 |
2 |
58 |
Valvotun koevapauden toimeenpano ja sovellettavuus | 38 |
33 |
20 |
13 |
26 |
13 |
27 |
40 |
29 |
10 |
29 |
14 |
292 |
Vankeuslakiuudistuksen arviointitutkimuksen yhteenveto | 9 |
5 |
8 |
12 |
4 |
3 |
8 |
18 |
19 |
15 |
13 |
9 |
123 |
Vankiloiden järjestyssääntöjen sisältöanalyysi vankeuslakiuudistuksen näkökulmasta | 3 |
6 |
11 |
8 |
7 |
8 |
9 |
3 |
5 |
2 |
2 |
0 |
64 |
Vapauden hinta | 10 |
12 |
22 |
32 |
44 |
15 |
21 |
10 |
22 |
31 |
19 |
15 |
253 |
Velaton uusi alku | 12 |
13 |
24 |
24 |
18 |
9 |
26 |
20 |
18 |
15 |
12 |
5 |
196 |
Velkajärjestelyn jälkeen | 1 |
1 |
3 |
1 |
2 |
6 |
5 |
3 |
2 |
3 |
2 |
1 |
30 |
Velkajärjestelyn kehityssuuntia 1993 - 2006 | 3 |
2 |
7 |
9 |
4 |
5 |
4 |
6 |
6 |
1 |
1 |
0 |
48 |
Velkajärjestelyt tuomioistuimissa | 32 |
39 |
10 |
5 |
5 |
3 |
2 |
2 |
3 |
2 |
1 |
15 |
119 |
Velkaneuvonta 2000-luvun alussa | 3 |
4 |
4 |
5 |
2 |
3 |
7 |
4 |
6 |
2 |
4 |
2 |
46 |
Velkaongelmien luonne ja pikavippiuudistuksen vaikutukset velkomustuomioiden valossa | 8 |
11 |
9 |
12 |
10 |
4 |
5 |
11 |
13 |
6 |
11 |
6 |
106 |
Velkasovinto-ohjelman ensimmäinen vuosi | 6 |
2 |
5 |
5 |
3 |
5 |
7 |
6 |
5 |
3 |
2 |
0 |
49 |
Victimisation and Fear in Finland 2003 | 1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
5 |
1 |
2 |
2 |
5 |
1 |
26 |
Vippikierteen muotokuva | 4 |
5 |
6 |
6 |
25 |
11 |
23 |
17 |
19 |
11 |
13 |
12 |
152 |
Vähittäiskauppaan ja majoitus- ja ravintola-alaan kohdistuvat rikokset : toinen kansallinen yritysuhritutkimus 2018 | 4 |
2 |
2 |
8 |
3 |
11 |
9 |
6 |
19 |
16 |
3 |
1 |
84 |
Väkivallan kokemus ja rikostiedon lähteet | 2 |
4 |
9 |
19 |
17 |
10 |
17 |
54 |
19 |
21 |
17 |
8 |
197 |
Yleisökäsitykset ja vuoden 1999 sakkouudistus : haastattelututkimus väestön sakkojärjestelmää ja liikennesakkoja koskevista käsityksistä vuosina 1999-2001 | 0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
0 |
4 |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
11 |