| The entire DSpace / Julkaisusarjat / Kriminologian ja oikeuspolitiikan instituutti | 7 / 2023 | 8 / 2023 | 9 / 2023 | 10 / 2023 | 11 / 2023 | 12 / 2023 | 1 / 2024 | 2 / 2024 | 3 / 2024 | 4 / 2024 | 5 / 2024 | 6 / 2024 | Total | 
|---|
| Arjen ongelmat, riidat ja ratkaisut : kyselytutkimus arjen ongelmista, joilla on oikeudellinen ulottuvuus | 17 | 83 | 25 | 15 | 11 | 11 | 14 | 8 | 19 | 10 | 6 | 8 | 227 | 
| Asiamieskielto ja perintäkulut | 9 | 12 | 7 | 9 | 14 | 13 | 9 | 16 | 9 | 11 | 11 | 5 | 125 | 
| Asianajajien valvonta yhteissääntelynä | 11 | 8 | 14 | 12 | 13 | 8 | 6 | 7 | 15 | 13 | 7 | 9 | 123 | 
| Asuntohäädöt 2000-luvun Suomessa | 4 | 8 | 5 | 3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 6 | 0 | 35 | 
| Avioehtosopimukset ja osituksen moitteet | 6 | 6 | 10 | 5 | 6 | 2 | 8 | 5 | 7 | 14 | 8 | 13 | 90 | 
| Aviovarallisuusjärjestelmä lakimiesten näkökulmasta | 5 | 6 | 2 | 5 | 4 | 3 | 7 | 5 | 16 | 19 | 28 | 11 | 111 | 
| Better Regulation : A Critical Assessment | 19 | 72 | 15 | 6 | 9 | 11 | 6 | 8 | 8 | 14 | 9 | 9 | 186 | 
| Brottslighet bland finskspråkiga och svenskspråkiga ungdomar | 5 | 6 | 2 | 1 | 5 | 1 | 0 | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 31 | 
| Changing Forms of Legal and Non-Legal Institutions and New Challenges for the Legislator | 8 | 9 | 15 | 3 | 11 | 11 | 40 | 19 | 33 | 22 | 18 | 16 | 205 | 
| Correlates of Violent Behaviour among Finnish Adolescents Aged 12 to 18 | 1 | 3 | 0 | 5 | 3 | 1 | 0 | 2 | 1 | 2 | 3 | 1 | 22 | 
| Delinquent Behaviour in Nordic Capital Cities | 2 | 6 | 8 | 6 | 7 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | 6 | 3 | 57 | 
| Eduskunnan valiokuntien näkemys lainvalmistelutyön laadusta | 8 | 5 | 6 | 22 | 24 | 14 | 10 | 11 | 4 | 2 | 5 | 0 | 111 | 
| Ehdoton vankeus, yhdyskuntapalvelu ja rikosuusiminen | 3 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 1 | 1 | 1 | 4 | 2 | 39 | 
| Eläinsuojeluvalvonta ja eläinsuojelurikokset : katsaus ja suosituksia | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Empiirinen tutkimus oikeustieteessä | 23 | 18 | 44 | 64 | 51 | 34 | 36 | 35 | 42 | 47 | 48 | 20 | 462 | 
| Ero lapsiperheessä : elatus, sopiminen ja vuoroasuminen | 26 | 17 | 21 | 49 | 36 | 23 | 36 | 34 | 30 | 28 | 6 | 9 | 315 | 
| Eräiden talousrikosten rangaistuskäytäntö | 6 | 1 | 10 | 3 | 4 | 4 | 6 | 8 | 4 | 9 | 5 | 2 | 62 | 
| Etusivujen väkivalta : väkivalta iltapäivälehtien etusivuilla, todellisuudessa ja ihmisten peloissa 1980-2000 | 1 | 2 | 4 | 9 | 14 | 9 | 2 | 6 | 6 | 12 | 4 | 3 | 72 | 
| From the social sector to selective individualized prison practices? : a study on substance abuse among prisoners and its treatment | 3 | 2 | 2 | 5 | 0 | 0 | 5 | 6 | 1 | 0 | 2 | 1 | 27 | 
| Helsingin nuoret rikosten tekijöinä 2006 | 7 | 0 | 3 | 7 | 3 | 2 | 1 | 1 | 3 | 5 | 0 | 2 | 34 | 
| Helsingin nuoret rikosten uhreina ja tekijöinä | 0 | 10 | 12 | 7 | 4 | 3 | 4 | 7 | 1 | 5 | 4 | 0 | 57 | 
| Henkirikokset 1998-2000 : tutkimus poliisin tietoon vuosina 1998-2000 tulleista henkirikoksista | 0 | 8 | 8 | 15 | 12 | 18 | 28 | 19 | 15 | 23 | 11 | 6 | 163 | 
| Henkirikoskatsaus 1/2007 | 3 | 3 | 2 | 5 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 | 1 | 3 | 3 | 25 | 
| Henkirikoskatsaus 2002 | 1 | 0 | 4 | 3 | 5 | 6 | 2 | 1 | 3 | 0 | 2 | 0 | 27 | 
| Henkirikoskatsaus 2008 | 3 | 9 | 17 | 4 | 1 | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 0 | 46 | 
| Henkirikoskatsaus 2009 | 0 | 2 | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 4 | 0 | 0 | 15 | 
| Henkirikoskatsaus 2010 | 11 | 7 | 1 | 5 | 1 | 8 | 3 | 6 | 2 | 2 | 1 | 4 | 51 | 
| Henkirikoskatsaus 2011 | 0 | 5 | 5 | 7 | 4 | 20 | 15 | 10 | 11 | 13 | 14 | 16 | 120 | 
| Henkirikoskatsaus 2013 | 1 | 3 | 1 | 5 | 3 | 3 | 2 | 19 | 3 | 15 | 6 | 8 | 69 | 
| Henkirikoskatsaus 2014 | 3 | 7 | 3 | 4 | 5 | 0 | 4 | 4 | 1 | 4 | 2 | 4 | 41 | 
| Henkirikoskatsaus 2015 | 22 | 44 | 11 | 19 | 8 | 5 | 18 | 11 | 14 | 16 | 14 | 12 | 194 | 
| Henkirikoskatsaus 2016 | 10 | 5 | 22 | 6 | 5 | 3 | 4 | 4 | 2 | 2 | 4 | 8 | 75 | 
| Henkirikoskatsaus 2017 | 18 | 17 | 36 | 29 | 23 | 25 | 24 | 19 | 30 | 39 | 47 | 35 | 342 | 
| Henkirikoskatsaus 2018 | 8 | 212 | 44 | 14 | 29 | 33 | 25 | 22 | 23 | 55 | 22 | 14 | 501 | 
| Henkirikoskatsaus 2019 | 30 | 20 | 51 | 27 | 28 | 13 | 25 | 32 | 22 | 105 | 47 | 27 | 427 | 
| Henkirikoskatsaus 2020 | 93 | 179 | 298 | 295 | 312 | 202 | 239 | 233 | 221 | 529 | 427 | 444 | 3472 | 
| Henkirikoskatsaus 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Henkirikoskatsaus 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Historical Homicide Monitor 2.0. General Instructions and Coding Manual | 13 | 6 | 9 | 8 | 6 | 15 | 2 | 141 | 15 | 13 | 9 | 6 | 243 | 
| Homicide in Finland, 2002–2006 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 0 | 4 | 6 | 1 | 45 | 
| Homicide in Finland, the Netherlands and Sweden | 8 | 22 | 39 | 22 | 33 | 19 | 27 | 21 | 14 | 24 | 18 | 17 | 264 | 
| Huostaanottoasiat hallinto-oikeuksissa | 5 | 6 | 12 | 38 | 18 | 20 | 19 | 45 | 63 | 46 | 30 | 26 | 328 | 
| Huumeidenkäyttäjien rikosoikeudellinen kontrolli | 36 | 44 | 14 | 16 | 23 | 18 | 24 | 21 | 21 | 23 | 11 | 21 | 272 | 
| Ihmisvaikutusten arviointi hallituksen esityksissä : luokittelusta laatuun ja sen puutteisiin | 34 | 49 | 14 | 12 | 22 | 19 | 30 | 23 | 47 | 30 | 26 | 18 | 324 | 
| International Self-Report Delinquency Study (ISRD3) in Finland : Technical Report | 4 | 3 | 1 | 3 | 2 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 2 | 20 | 
| Itsesääntely ja yhteiskuntavastuu | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Itsesääntely ja yhteissääntely arvoketjussa | 9 | 10 | 28 | 23 | 24 | 15 | 13 | 17 | 16 | 22 | 16 | 6 | 199 | 
| Julkinen oikeusapu : yksityisten avustajien toiminta | 2 | 4 | 7 | 5 | 3 | 5 | 9 | 19 | 53 | 21 | 14 | 4 | 146 | 
| Julkisen oikeusavun kohdentuminen | 4 | 3 | 8 | 5 | 6 | 3 | 8 | 3 | 7 | 7 | 5 | 2 | 61 | 
| Julkisuuslakia koskevan oikeuskäytännön esittelyä ja erittelyä | 0 | 4 | 2 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 0 | 3 | 2 | 7 | 35 | 
| Kaltevalla pinnalla : perheen sisäisen lähestymiskiellon arviointitutkimus | 17 | 19 | 14 | 17 | 30 | 24 | 23 | 39 | 30 | 13 | 25 | 22 | 273 | 
| Kaltevalla pinnalla : perheen sisäisen lähestymiskiellon arviointitutkimus | 11 | 33 | 13 | 10 | 21 | 18 | 22 | 14 | 14 | 18 | 16 | 9 | 199 | 
| Kansainvälisen nuorisorikollisuuskyselyn (ISRD-3) mittaukset Suomessa 2013 | 3 | 5 | 2 | 1 | 4 | 1 | 4 | 2 | 1 | 39 | 60 | 3 | 125 | 
| Kansainvälisen nuorisorikollisuuskyselyn (ISRD-4) mittaukset Suomessa 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 17 | 28 | 28 | 23 | 8 | 104 | 
| Katsaus nuorten rikoskäyttäytymiseen ja uhrikokemuksiin 2012 | 4 | 0 | 8 | 4 | 1 | 1 | 0 | 4 | 2 | 2 | 5 | 1 | 32 | 
| Katsaus varhaisnuorten rikoskäyttäytymiseen ja uhrikokemuksiin 2012 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 | 3 | 1 | 12 | 1 | 1 | 0 | 1 | 26 | 
| Katuväkivaltatyön vaikuttavuus : HelsinkiMission Aggredi-ohjelman arviointi | 5 | 9 | 15 | 5 | 7 | 14 | 9 | 41 | 14 | 29 | 8 | 12 | 168 | 
| Kauppa ja teollisuus rikosten kohteena | 1 | 9 | 13 | 7 | 13 | 15 | 12 | 13 | 12 | 17 | 16 | 8 | 136 | 
| Kauppa ja teollisuus rikosten kohteena : yritysuhritutkimuksen ensiraportti | 1 | 1 | 4 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 1 | 1 | 16 | 
| Kirjallinen menettely rikosasioissa | 9 | 7 | 9 | 22 | 24 | 19 | 10 | 52 | 50 | 19 | 16 | 9 | 246 | 
| Kirjoituksia sääntelytarkkuudesta | 5 | 6 | 9 | 14 | 11 | 25 | 17 | 7 | 22 | 15 | 10 | 4 | 145 | 
| Koettu oikeudenmukaisuus hallinto-oikeuksissa | 3 | 1 | 11 | 3 | 3 | 2 | 9 | 4 | 15 | 7 | 18 | 3 | 79 | 
| Kohti laadukasta lainsäädäntöstrategiaa | 12 | 29 | 11 | 8 | 1 | 5 | 22 | 7 | 7 | 12 | 8 | 8 | 130 | 
| Korruptio Suomen ja Venäjän rajalla | 1 | 3 | 3 | 1 | 4 | 12 | 2 | 5 | 4 | 2 | 0 | 0 | 37 | 
| Kotitalouksien maksuvaikeudet 2002-2005 | 2 | 3 | 2 | 6 | 6 | 2 | 4 | 5 | 2 | 3 | 0 | 0 | 35 | 
| Kotitalouksien velkaongelmien nykytila ja kehitys | 6 | 3 | 6 | 5 | 9 | 9 | 22 | 19 | 17 | 17 | 8 | 3 | 124 | 
| Kotitalouksiin kohdistuneet omaisuusrikokset 2003 : väestöhaastatteluihin perustuva selvitys varkausrikosten, vahingontekojen ja muiden omaisuusrikosten kohteeksi joutumisesta | 2 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 10 | 
| Kriminaalipolitiikan paradoksi | 10 | 9 | 67 | 15 | 20 | 11 | 10 | 28 | 20 | 14 | 28 | 7 | 239 | 
| Kuluttajaviraston oikeudellisen toiminnan arviointi | 8 | 7 | 3 | 3 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 26 | 
| Kysely vankiloiden ja arviointikeskusten henkilökunnalle | 3 | 4 | 44 | 73 | 2 | 1 | 5 | 2 | 3 | 33 | 21 | 3 | 194 | 
| Kyselytutkimus vankeusvangeille sääntelyn toimivuudesta ja vankilaoloista | 0 | 1 | 7 | 2 | 2 | 3 | 8 | 6 | 11 | 1 | 0 | 7 | 48 | 
| Käräjäoikeuksien riita-asiat 2008 | 7 | 4 | 7 | 6 | 7 | 3 | 2 | 6 | 1 | 7 | 2 | 4 | 56 | 
| Käräjäoikeuksien sovintomenettely | 2 | 1 | 0 | 3 | 5 | 4 | 2 | 1 | 1 | 4 | 0 | 1 | 24 | 
| Köyhäinavusta kansalaisoikeudeksi? | 1 | 1 | 4 | 4 | 5 | 4 | 9 | 6 | 7 | 0 | 4 | 2 | 47 | 
| Lainsäädäntöä vai muuta oikeudellista ohjailua? | 3 | 8 | 10 | 8 | 8 | 0 | 5 | 1 | 27 | 13 | 16 | 4 | 103 | 
| Lainvalmistelu ja sääntelyn vaihtoehdot | 5 | 10 | 24 | 35 | 22 | 30 | 17 | 29 | 31 | 19 | 34 | 10 | 266 | 
| Lainvalmistelu vuorovaikutuksena | 39 | 68 | 21 | 15 | 27 | 12 | 19 | 29 | 32 | 27 | 63 | 47 | 399 | 
| Lainvalmistelun laatu hallituksen kärkihankkeissa | 36 | 35 | 43 | 43 | 39 | 15 | 31 | 21 | 23 | 21 | 32 | 20 | 359 | 
| Laitoksessa rikosten vuoksi | 6 | 11 | 7 | 11 | 5 | 7 | 8 | 33 | 69 | 15 | 11 | 13 | 196 | 
| Lapsen etu ja osallisuus hallinto-oikeuksien päätöksissä | 9 | 30 | 34 | 33 | 31 | 31 | 56 | 47 | 49 | 45 | 42 | 19 | 426 | 
| Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö | 23 | 95 | 18 | 80 | 16 | 29 | 36 | 21 | 35 | 30 | 36 | 10 | 429 | 
| Lapset ja nuoret väkivallan uhreina | 6 | 9 | 44 | 39 | 20 | 15 | 26 | 27 | 22 | 8 | 5 | 4 | 225 | 
| Lapsiin kohdistuneiden seksuaalirikosten rangaistuskäytäntö | 32 | 63 | 48 | 62 | 48 | 45 | 45 | 34 | 50 | 28 | 26 | 20 | 501 | 
| Lasten huoltoriidat hovioikeuksissa | 18 | 40 | 36 | 33 | 65 | 42 | 23 | 24 | 67 | 108 | 29 | 33 | 518 | 
| Lasten huoltoriidat käräjäoikeuksissa | 10 | 23 | 11 | 18 | 22 | 21 | 25 | 16 | 27 | 32 | 38 | 12 | 255 | 
| Lasten ja nuorten väkivaltakokemukset | 24 | 39 | 14 | 22 | 11 | 12 | 11 | 11 | 12 | 27 | 19 | 8 | 210 | 
| Lasten rikolliset teot ja niihin puuttuminen | 6 | 2 | 8 | 12 | 67 | 44 | 53 | 19 | 24 | 15 | 11 | 11 | 272 | 
| Legal Aid and Legal Aid Services in Finland | 8 | 25 | 18 | 23 | 15 | 7 | 8 | 15 | 14 | 8 | 16 | 14 | 171 | 
| Luottoyhteiskunta : kotitalouksien velkaongelmat ja niiden hallinnan muodonmuutos luottojen säännöstelystä velkojen järjestelyyn 1980- ja 1990-luvun Suomessa | 0 | 4 | 13 | 5 | 3 | 4 | 4 | 12 | 6 | 9 | 4 | 2 | 66 | 
| Lyhytaikaisvanki | 3 | 9 | 17 | 22 | 45 | 16 | 19 | 28 | 19 | 9 | 12 | 5 | 204 | 
| Maahanmuuttajat rikosten uhreina ja tekijöinä | 326 | 153 | 225 | 125 | 93 | 286 | 147 | 344 | 99 | 192 | 91 | 124 | 2205 | 
| Mainonnan eettisyys itsesääntelyn kohteena | 7 | 10 | 7 | 2 | 11 | 3 | 4 | 8 | 7 | 4 | 8 | 3 | 74 | 
| Maksuvaikeudet pikaluottomarkkinoilla | 4 | 3 | 3 | 8 | 9 | 7 | 6 | 13 | 5 | 2 | 6 | 2 | 68 | 
| Mitkä toimenpiteet vähentävät rikollisuutta? : Rikoksentorjunnan arviointitutkimuksen tietokantaan 2016-2024 tallennetut vaikuttavuustutkimukset | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Musta maaliskuu? | 6 | 4 | 0 | 3 | 2 | 2 | 2 | 7 | 2 | 3 | 1 | 2 | 34 | 
| Muutoksenhakijoiden kokemuksia siviiliprosessista | 4 | 3 | 1 | 2 | 4 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | 1 | 1 | 20 | 
| Naiset henkirikosten uhreina 2002-2007 | 7 | 11 | 15 | 6 | 17 | 17 | 8 | 18 | 14 | 14 | 55 | 28 | 210 | 
| Naisiin kohdistunut väkivalta 2005 | 18 | 69 | 168 | 34 | 37 | 20 | 39 | 55 | 52 | 59 | 69 | 11 | 631 | 
| Naiskauppa, laiton siirtolaisuus ja Suomi | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | 4 | 3 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 22 | 
| Naisyrittäjät rikosten kohteena | 6 | 135 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 147 | 
| News Media, Crime and Fear of Violence | 3 | 18 | 35 | 40 | 137 | 54 | 134 | 118 | 86 | 19 | 20 | 6 | 670 | 
| Nordic homicide report : Homicide in Denmark, Finland, Iceland, Norway and Sweden, 2007–2016 | 34 | 98 | 77 | 90 | 86 | 32 | 72 | 58 | 60 | 39 | 26 | 30 | 702 | 
| NRILP Comparative Homicide Time Series (NRILP-CHTS) | 4 | 8 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 9 | 2 | 2 | 2 | 41 | 
| Nuoret ja henkirikollisuus 1980-2004 | 4 | 4 | 7 | 18 | 9 | 10 | 22 | 5 | 13 | 4 | 1 | 9 | 106 | 
| Nuoret rikosten tekijöinä ja uhreina | 3 | 1 | 7 | 15 | 102 | 25 | 21 | 22 | 19 | 17 | 16 | 17 | 265 | 
| Nuoriin kohdistuva poliisikontrolli kyselytutkimuksen valossa | 10 | 7 | 4 | 5 | 20 | 15 | 23 | 24 | 20 | 8 | 18 | 9 | 163 | 
| Nuorisoprosessi | 4 | 3 | 10 | 11 | 3 | 7 | 6 | 4 | 2 | 3 | 10 | 5 | 68 | 
| Nuorisorangaistus 1997-2001 : uuden rangaistuslajin arviointi | 0 | 1 | 2 | 1 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 7 | 2 | 19 | 
| Nuorisorangaistus I | 1 | 0 | 4 | 0 | 18 | 7 | 12 | 21 | 11 | 1 | 10 | 9 | 94 | 
| Nuorisorangaistus II | 1 | 2 | 7 | 2 | 7 | 1 | 2 | 3 | 0 | 1 | 3 | 3 | 32 | 
| Nuorisorangaistus ja valvonnalla tehostettu ehdollinen vankeusrangaistus alaikäisten ja nuorten seuraamuslajeina | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 88 | 124 | 75 | 70 | 58 | 34 | 449 | 
| Nuorisorikollisuus | 51 | 55 | 214 | 166 | 202 | 149 | 223 | 328 | 321 | 304 | 117 | 48 | 2178 | 
| Nuorisorikosoikeus | 19 | 21 | 21 | 31 | 57 | 45 | 45 | 48 | 74 | 63 | 37 | 16 | 477 | 
| Nuorten aikuisten velat, velkaongelmat ja keinot talouden tasapainottamiseksi | 18 | 38 | 27 | 44 | 32 | 20 | 38 | 49 | 87 | 28 | 11 | 20 | 412 | 
| Nuorten huumeiden käyttäjien puhuttelu | 1 | 0 | 0 | 3 | 6 | 1 | 3 | 8 | 8 | 2 | 3 | 2 | 37 | 
| Nuorten miesten monikulttuurinen elämänkulku ja rikollisuus | 19 | 28 | 50 | 33 | 44 | 17 | 28 | 30 | 32 | 36 | 36 | 32 | 385 | 
| Nuorten miesten rikoskäyttäytyminen 1962 ja 2006 | 2 | 3 | 4 | 4 | 8 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 3 | 1 | 41 | 
| Nuorten miesten rikoskäyttäytyminen ja väkivallan uhriksi joutuminen | 1 | 2 | 6 | 4 | 1 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 23 | 
| Nuorten rikoskäyttäytyminen 1995 - 2004 | 3 | 4 | 15 | 17 | 19 | 64 | 14 | 6 | 6 | 6 | 5 | 3 | 162 | 
| Nuorten rikoskäyttäytyminen 1995-2008 | 2 | 5 | 5 | 1 | 2 | 1 | 1 | 96 | 1 | 1 | 0 | 1 | 116 | 
| Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset | 31 | 32 | 39 | 47 | 56 | 187 | 57 | 60 | 57 | 194 | 54 | 56 | 870 | 
| Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset 2012 | 0 | 7 | 8 | 8 | 9 | 7 | 8 | 24 | 10 | 13 | 10 | 4 | 108 | 
| Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset 2016 | 15 | 14 | 20 | 25 | 33 | 40 | 24 | 48 | 32 | 34 | 25 | 27 | 337 | 
| Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset 2020 | 27 | 59 | 148 | 138 | 239 | 89 | 132 | 185 | 147 | 144 | 105 | 80 | 1493 | 
| Nuorten rikoskäyttäytyminen ja uhrikokemukset 2024 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Nuorten syrjäytyminen ja rikollisuus | 10 | 21 | 96 | 81 | 61 | 46 | 88 | 97 | 57 | 76 | 50 | 20 | 703 | 
| Oikeudenkäynnin julkisuus yleisissä tuomioistuimissa | 3 | 3 | 5 | 12 | 8 | 12 | 7 | 5 | 6 | 9 | 11 | 6 | 87 | 
| Oikeudenkäyntimenettelyiden ongelmat ja prosessisäännösten soveltaminen | 1 | 4 | 4 | 8 | 4 | 0 | 2 | 1 | 2 | 5 | 5 | 1 | 37 | 
| Oikeusapu-uudistuksen seurantatutkimuksen osaraportti II | 0 | 4 | 1 | 5 | 3 | 2 | 3 | 5 | 0 | 1 | 0 | 1 | 25 | 
| Oikeusolot 2000 | 0 | 1 | 2 | 1 | 4 | 4 | 6 | 4 | 4 | 7 | 2 | 0 | 35 | 
| Oikeusolot 2004 | 3 | 67 | 8 | 9 | 12 | 7 | 4 | 4 | 2 | 2 | 3 | 2 | 123 | 
| Oikeusolot 2009 | 3 | 4 | 12 | 10 | 8 | 7 | 4 | 18 | 8 | 6 | 24 | 5 | 109 | 
| Oikeusolot 2025 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen kansainvälinen henkirikostilastotietokanta | 1 | 2 | 5 | 1 | 0 | 2 | 1 | 3 | 2 | 3 | 2 | 0 | 22 | 
| Oikeustaloustieteellinen näkökulma kotimaiseen lainvalmisteluun | 18 | 16 | 60 | 64 | 60 | 33 | 42 | 48 | 44 | 25 | 30 | 22 | 462 | 
| Oikeusturvavakuutus ja julkinen oikeusapu | 6 | 2 | 7 | 6 | 17 | 12 | 7 | 9 | 5 | 20 | 13 | 15 | 119 | 
| Omaisuusrikosten kohteeksi joutuminen 2006 : yleisyys, piirteet ja muutokset | 2 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 5 | 0 | 0 | 13 | 
| Opettajiin kohdistuva häirintä ja väkivalta | 9 | 12 | 9 | 43 | 14 | 8 | 24 | 20 | 24 | 22 | 9 | 3 | 197 | 
| Oppilaitosten turvallisuustutkimus 2016 | 4 | 4 | 5 | 3 | 3 | 2 | 11 | 11 | 8 | 8 | 1 | 2 | 62 | 
| Osapuolten kokemuksia siviilioikeudenkäynneistä | 5 | 10 | 9 | 11 | 11 | 59 | 14 | 11 | 8 | 13 | 6 | 6 | 163 | 
| Pahoinpitelyrikokset 1995 ja 1999 | 3 | 2 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 3 | 2 | 22 | 
| Paremman sääntelyn kriittinen arviointi -tutkimushanke | 3 | 3 | 6 | 8 | 12 | 3 | 8 | 14 | 9 | 1 | 1 | 3 | 71 | 
| Parisuhdeväkivalta moniammatillisen työn kohteena | 1 | 2 | 2 | 8 | 2 | 4 | 3 | 6 | 3 | 4 | 6 | 1 | 42 | 
| Part-time work and deviant behaviour among Finnish adolescents | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 3 | 0 | 1 | 12 | 
| Perheet, parisuhteet, lapset | 1 | 2 | 15 | 7 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 1 | 4 | 0 | 49 | 
| Perheväkivalta Suomessa | 20 | 20 | 24 | 25 | 68 | 42 | 37 | 33 | 49 | 112 | 44 | 20 | 494 | 
| Porkkanaa ja keppiä : rangaistusajan suunnitelmat osana vankeusrangaistuksen täytäntöönpanoa | 11 | 14 | 5 | 4 | 4 | 3 | 9 | 6 | 18 | 10 | 5 | 13 | 102 | 
| Prokuraattorin kertomukset kriminologian lähteenä | 7 | 3 | 6 | 2 | 4 | 3 | 14 | 22 | 16 | 4 | 7 | 2 | 90 | 
| Prosessiekonomiaa vai uusi restoratiivinen työkalu rikosprosessiin? : syyteneuvottelumenettelyn soveltamiskäytäntö 2015–2017 ja käyttökokemuksia menettelyn ensivuosilta Suomessa | 1 | 2 | 9 | 8 | 12 | 5 | 4 | 19 | 15 | 25 | 22 | 15 | 137 | 
| Radikalisoitumisen ehkäiseminen rikosseuraamusalalla : systemaattinen katsaus arviointitutkimukseen | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 4 | 4 | 1 | 0 | 15 | 
| Raiskattu? | 9 | 8 | 13 | 32 | 17 | 80 | 34 | 19 | 33 | 27 | 39 | 15 | 326 | 
| Rangaistuskäytännön alueellinen yhtenäisyys kahdeksassa rikoslajissa | 3 | 37 | 43 | 6 | 8 | 1 | 3 | 13 | 9 | 2 | 7 | 2 | 134 | 
| Rangaistuskäytäntö dopingrikoksissa | 5 | 13 | 12 | 16 | 15 | 12 | 19 | 20 | 17 | 10 | 8 | 16 | 163 | 
| Rangaistuskäytäntö törkeissä huumausainerikoksissa | 10 | 283 | 11 | 12 | 11 | 2 | 14 | 31 | 60 | 8 | 8 | 15 | 465 | 
| Riidat käräjäoikeuksissa | 2 | 7 | 9 | 3 | 3 | 0 | 3 | 8 | 2 | 6 | 4 | 0 | 47 | 
| Riitaprosessiuudistuksen arviointi : lakimiesten ja tuomioistuimen kansliahenkilökunnan käsityksiä ja kokemuksia uudesta riita-asioiden menettelystä | 6 | 4 | 4 | 14 | 11 | 7 | 4 | 10 | 6 | 3 | 1 | 3 | 73 | 
| Rikoksentorjunnan kannattavuus : alustava systemaattinen kirjallisuuskatsaus | 2 | 1 | 8 | 8 | 12 | 19 | 11 | 25 | 7 | 8 | 8 | 5 | 114 | 
| Rikollisuuden ja sen kontrollin kustannukset: tutkimuksen ja seurannan haasteista | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Rikollisuus kunnissa | 3 | 1 | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 17 | 
| Rikollisuustilanne 1999 | 1 | 3 | 0 | 4 | 2 | 5 | 7 | 5 | 5 | 6 | 1 | 1 | 40 | 
| Rikollisuustilanne 2000 | 2 | 2 | 1 | 4 | 3 | 2 | 3 | 4 | 0 | 1 | 2 | 3 | 27 | 
| Rikollisuustilanne 2001 | 5 | 2 | 2 | 3 | 3 | 0 | 4 | 3 | 2 | 2 | 5 | 2 | 33 | 
| Rikollisuustilanne 2002 | 2 | 1 | 5 | 5 | 3 | 2 | 6 | 5 | 7 | 4 | 3 | 5 | 48 | 
| Rikollisuustilanne 2003 | 4 | 0 | 3 | 75 | 59 | 0 | 3 | 1 | 3 | 2 | 1 | 0 | 151 | 
| Rikollisuustilanne 2004 | 32 | 59 | 65 | 68 | 67 | 55 | 75 | 59 | 66 | 87 | 42 | 43 | 718 | 
| Rikollisuustilanne 2005 | 13 | 2 | 0 | 6 | 4 | 5 | 9 | 4 | 10 | 4 | 1 | 2 | 60 | 
| Rikollisuustilanne 2006 | 5 | 5 | 4 | 9 | 7 | 3 | 6 | 4 | 11 | 11 | 2 | 5 | 72 | 
| Rikollisuustilanne 2007 | 220 | 327 | 345 | 431 | 400 | 412 | 488 | 398 | 422 | 415 | 385 | 296 | 4539 | 
| Rikollisuustilanne 2008 | 7 | 4 | 9 | 19 | 7 | 12 | 6 | 17 | 11 | 18 | 8 | 13 | 131 | 
| Rikollisuustilanne 2009 | 6 | 13 | 18 | 15 | 8 | 13 | 100 | 10 | 8 | 13 | 9 | 6 | 219 | 
| Rikollisuustilanne 2010 | 14 | 9 | 4 | 9 | 2 | 7 | 4 | 5 | 9 | 18 | 12 | 14 | 107 | 
| Rikollisuustilanne 2011 | 12 | 9 | 10 | 11 | 20 | 11 | 17 | 14 | 8 | 2 | 3 | 5 | 122 | 
| Rikollisuustilanne 2012 | 18 | 12 | 7 | 20 | 16 | 26 | 9 | 13 | 20 | 28 | 6 | 2 | 177 | 
| Rikollisuustilanne 2013 | 11 | 7 | 9 | 22 | 18 | 12 | 6 | 29 | 48 | 4 | 9 | 5 | 180 | 
| Rikollisuustilanne 2014 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 27 | 14 | 22 | 42 | 33 | 20 | 24 | 12 | 20 | 32 | 40 | 25 | 311 | 
| Rikollisuustilanne 2015 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 18 | 4 | 8 | 12 | 17 | 16 | 20 | 20 | 16 | 15 | 26 | 9 | 181 | 
| Rikollisuustilanne 2015 : tiivistelmä | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 9 | 
| Rikollisuustilanne 2016 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 63 | 151 | 71 | 60 | 49 | 28 | 50 | 43 | 30 | 27 | 49 | 46 | 667 | 
| Rikollisuustilanne 2017 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 29 | 19 | 13 | 31 | 12 | 12 | 15 | 38 | 27 | 14 | 17 | 18 | 245 | 
| Rikollisuustilanne 2018 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 19 | 17 | 28 | 42 | 32 | 19 | 29 | 37 | 36 | 42 | 99 | 20 | 420 | 
| Rikollisuustilanne 2019 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 20 | 32 | 41 | 36 | 66 | 61 | 32 | 33 | 66 | 60 | 100 | 31 | 578 | 
| Rikollisuustilanne 2020 : Rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 171 | 159 | 244 | 301 | 211 | 153 | 165 | 163 | 132 | 155 | 123 | 92 | 2069 | 
| Rikollisuustilanne 2022 : rikollisuuskehitys tilastojen ja tutkimusten valossa | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 104 | 327 | 394 | 348 | 20 | 94 | 151 | 1438 | 
| Rikollisuustilanne ja seuraamusjärjestelmä 2014 : tiivistelmä | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 2 | 0 | 12 | 
| Rikosprosessi väkivaltarikosten uhrien näkökulmasta | 5 | 7 | 18 | 13 | 18 | 11 | 10 | 7 | 9 | 10 | 9 | 2 | 119 | 
| Rikosseuraamusten tutkimus Suomessa | 9 | 2 | 3 | 9 | 22 | 4 | 6 | 12 | 25 | 32 | 44 | 24 | 192 | 
| Rikosten uhrit tukipalvelujen asiakkaina | 0 | 1 | 2 | 0 | 6 | 1 | 7 | 9 | 12 | 5 | 2 | 5 | 50 | 
| Rikosuutisoinnin määrä Yleisradion television pääuutislähetyksessä 1985 - 2003 | 0 | 3 | 3 | 3 | 9 | 3 | 1 | 1 | 4 | 4 | 1 | 0 | 32 | 
| Risk Factors of Violence in Finland : A Register Based Study | 0 | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 5 | 2 | 3 | 17 | 1 | 0 | 41 | 
| Ryöstörikoskatsaus 2007 | 4 | 2 | 15 | 5 | 9 | 6 | 9 | 2 | 5 | 6 | 2 | 2 | 67 | 
| Sakon muuntorangaistuksen vähentämisen vaikutukset | 8 | 2 | 3 | 3 | 1 | 5 | 9 | 4 | 24 | 8 | 3 | 2 | 72 | 
| Seitsemän rikostapausta : käräjätuomareiden arvioima rangaistuskäytäntö ja väestön rangaistusvalinnat | 9 | 20 | 157 | 79 | 66 | 25 | 35 | 74 | 37 | 99 | 33 | 23 | 657 | 
| Selvityksiä raiskausrangaistuksista ja rangaistuskäytännön yhtenäisyydestä | 3 | 6 | 2 | 7 | 4 | 0 | 6 | 3 | 14 | 5 | 13 | 3 | 66 | 
| Selvitys asianajajien halukkuudesta hakeutua tuomarin uralle | 4 | 2 | 4 | 3 | 5 | 0 | 1 | 3 | 0 | 5 | 3 | 0 | 30 | 
| Selvitys lääkemarkkinoinnin itsesääntelyjärjestelmästä | 2 | 5 | 4 | 3 | 9 | 1 | 17 | 5 | 5 | 7 | 23 | 1 | 82 | 
| Selvitys syyttäjien halukkuudesta hakeutua tuomarinuralle | 2 | 4 | 4 | 4 | 3 | 0 | 3 | 6 | 3 | 0 | 2 | 2 | 33 | 
| Selvitys vaihtoehtojen hyödyntämisestä erityisesti yrityksiin vaikuttavan lainsäädännön valmistelussa | 6 | 2 | 9 | 5 | 10 | 12 | 5 | 5 | 8 | 8 | 5 | 3 | 78 | 
| Seuraamusjärjestelmä 2014 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 3 | 1 | 4 | 2 | 6 | 9 | 3 | 3 | 8 | 5 | 22 | 3 | 69 | 
| Seuraamusjärjestelmä 2015 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 3 | 3 | 3 | 9 | 11 | 10 | 3 | 4 | 6 | 1 | 8 | 6 | 67 | 
| Seuraamusjärjestelmä 2015 : tiivistelmä | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 9 | 
| Seuraamusjärjestelmä 2016 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 2 | 1 | 1 | 1 | 3 | 10 | 1 | 1 | 0 | 6 | 0 | 2 | 28 | 
| Seuraamusjärjestelmä 2017 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 8 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 17 | 25 | 21 | 12 | 0 | 107 | 
| Seuraamusjärjestelmä 2018 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 1 | 2 | 5 | 8 | 11 | 8 | 11 | 21 | 9 | 22 | 9 | 4 | 111 | 
| Seuraamusjärjestelmä 2019 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 0 | 2 | 5 | 15 | 10 | 4 | 0 | 6 | 6 | 5 | 15 | 3 | 71 | 
| Seuraamusjärjestelmä 2020 : kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 12 | 15 | 24 | 38 | 31 | 24 | 54 | 40 | 35 | 32 | 41 | 31 | 377 | 
| Seuraamusjärjestelmä 2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | 23 | 35 | 36 | 54 | 29 | 183 | 
| Seuraamusjärjestelmä 2023 : Kontrollijärjestelmä tilastojen ja tutkimusten valossa | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Seuraamuskäytäntö huumausaineen käyttörikoksissa | 20 | 24 | 17 | 25 | 23 | 23 | 37 | 30 | 40 | 26 | 41 | 31 | 337 | 
| Seven Criminal Cases : Comparing Finnish Punishment Policies and Finns’ Punishment Preferences | 4 | 7 | 58 | 84 | 42 | 15 | 45 | 29 | 35 | 44 | 35 | 29 | 427 | 
| Socioeconomic Differences in Crime and Victimization | 0 | 9 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 4 | 4 | 3 | 3 | 6 | 37 | 
| Suomalaiset ja henkilötietojen suoja | 12 | 1 | 5 | 5 | 2 | 2 | 0 | 3 | 1 | 3 | 1 | 1 | 36 | 
| Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2012 | 1 | 0 | 5 | 4 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 3 | 2 | 24 | 
| Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2013 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 5 | 3 | 3 | 9 | 9 | 3 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 1 | 40 | 
| Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2014 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 12 | 4 | 3 | 2 | 4 | 3 | 1 | 4 | 3 | 0 | 5 | 4 | 45 | 
| Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2015 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 1 | 4 | 9 | 3 | 6 | 3 | 2 | 7 | 3 | 3 | 7 | 8 | 56 | 
| Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2016 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 5 | 4 | 8 | 19 | 7 | 6 | 9 | 9 | 4 | 5 | 8 | 6 | 90 | 
| Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2017 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 5 | 3 | 2 | 25 | 11 | 6 | 9 | 4 | 9 | 3 | 11 | 4 | 92 | 
| Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2018 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 8 | 8 | 7 | 65 | 23 | 16 | 17 | 2 | 26 | 7 | 16 | 12 | 207 | 
| Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2019 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 2 | 3 | 5 | 7 | 5 | 3 | 7 | 2 | 7 | 62 | 10 | 7 | 120 | 
| Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteena 2023 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 80 | 80 | 
| Suomalaiset väkivallan ja omaisuusrikosten kohteina 2020 - Kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 9 | 21 | 29 | 26 | 36 | 17 | 16 | 16 | 22 | 20 | 27 | 11 | 250 | 
| Suomalaiset väkivallan uhreina | 10 | 10 | 10 | 25 | 62 | 20 | 5 | 6 | 5 | 6 | 6 | 6 | 171 | 
| Suomalaisten kokema parisuhdeväkivalta 2012 : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia | 8 | 14 | 23 | 16 | 38 | 18 | 19 | 17 | 26 | 20 | 14 | 11 | 224 | 
| Suomalaisten kokema väkivalta 1980-2006 | 5 | 5 | 33 | 10 | 11 | 20 | 21 | 24 | 22 | 18 | 13 | 8 | 190 | 
| Suomalaisten kokema väkivalta 1980-2006 | 6 | 1 | 10 | 1 | 3 | 1 | 5 | 1 | 5 | 0 | 2 | 0 | 35 | 
| Suomalaisten käsityksiä rikoksentorjunnasta : kansallisen rikosuhritutkimuksen tuloksia 2013 | 1 | 1 | 3 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 15 | 
| Suomalaisten turvallisuus 2003 | 3 | 5 | 12 | 5 | 0 | 2 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 2 | 38 | 
| Suomalaisten väkivaltakokemukset 1980-2009 | 10 | 278 | 7 | 12 | 8 | 19 | 9 | 5 | 4 | 2 | 7 | 5 | 366 | 
| Suomen mahdollisuudet vaikuttaa valmisteilla olevaan EU-lainsäädäntöön | 6 | 7 | 4 | 2 | 3 | 7 | 9 | 5 | 6 | 2 | 8 | 4 | 63 | 
| Suomen vaikuttaminen Euroopan Unionin lainvalmisteluun ja direktiivien kansallinen täytäntöönpano | 4 | 4 | 7 | 25 | 3 | 1 | 4 | 5 | 3 | 1 | 1 | 1 | 59 | 
| Supervision Mode Effects in School-Based Delinquency and Victimization Survey : Preliminary Test | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 0 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 16 | 
| Systemaattinen kirjallisuuskatsaus sähköisen valvonnan vaikuttavuuteen | 8 | 17 | 16 | 5 | 8 | 10 | 8 | 12 | 4 | 5 | 3 | 0 | 96 | 
| Sääntelytarkkuuden ongelmia | 13 | 10 | 23 | 28 | 37 | 15 | 26 | 49 | 30 | 40 | 27 | 16 | 314 | 
| Sääntelytarkkuus | 6 | 7 | 8 | 11 | 16 | 7 | 16 | 14 | 20 | 10 | 11 | 7 | 133 | 
| Takuulla onnistuu : Takuu-Säätiön takaustoiminta velkojen järjestelykeinona vuosina 1991-2001 | 0 | 1 | 3 | 1 | 3 | 1 | 0 | 3 | 1 | 2 | 1 | 0 | 16 | 
| Talous- ja velkaneuvonnan asiakaskunta 2010 | 0 | 0 | 6 | 4 | 4 | 2 | 5 | 9 | 9 | 10 | 3 | 6 | 58 | 
| Talousrikosten tutkinta | 4 | 0 | 1 | 2 | 2 | 5 | 5 | 6 | 2 | 6 | 2 | 2 | 37 | 
| Taloustiede kotimaisessa lainvalmistelussa | 1 | 3 | 5 | 3 | 7 | 4 | 3 | 5 | 4 | 5 | 5 | 2 | 47 | 
| Telepakkokeinojen oikeussuojajärjestelmä | 3 | 11 | 2 | 8 | 42 | 10 | 12 | 9 | 9 | 10 | 9 | 9 | 134 | 
| The criminal career and socioeconomic status of drug offenders | 9 | 11 | 7 | 22 | 35 | 32 | 32 | 28 | 21 | 18 | 14 | 14 | 243 | 
| The Robustness of Self-Control as a Predictor of Recidivism | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 3 | 2 | 9 | 6 | 4 | 41 | 
| Tilastotietoa tunnustamisoikeudenkäynneistä Suomessa vuosina 2015-2022 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 72 | 13 | 85 | 
| Trust in public and private policing : young people’s encounters with the police and private security guards | 4 | 6 | 18 | 21 | 19 | 18 | 18 | 14 | 14 | 2 | 0 | 1 | 135 | 
| Tuomareiden nimittämiskäytäntö 2002-2004 | 0 | 1 | 1 | 5 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 10 | 
| Tuomioistuinsovittelu Suomessa | 3 | 15 | 16 | 39 | 30 | 28 | 27 | 23 | 34 | 19 | 15 | 5 | 254 | 
| Turvallisille raiteille : lähisuhdeväkivallan katkaisuohjelman ja SeriE-hankkeen arviointi | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Tutkintavankien olot ja oikeuksien toteutuminen | 16 | 20 | 49 | 42 | 33 | 43 | 41 | 43 | 44 | 60 | 25 | 11 | 427 | 
| Uhrit rikosprosessissa | 14 | 12 | 34 | 29 | 42 | 20 | 30 | 23 | 19 | 25 | 29 | 17 | 294 | 
| Ulkomaalaisten rikollisuus Suomessa vuosina 2009-2012 | 47 | 61 | 61 | 59 | 63 | 69 | 95 | 67 | 54 | 134 | 95 | 133 | 938 | 
| Uuden julkisuuslainsäädännön toimivuus kunnissa ja kuntayhtymissä sekä vakuutustoiminnassa | 3 | 1 | 4 | 2 | 2 | 1 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 29 | 
| Uuden julkisuuslainsäädännön toimivuus valtionhallinnossa | 5 | 3 | 3 | 6 | 1 | 2 | 3 | 1 | 4 | 1 | 4 | 3 | 36 | 
| Uuden rikosuhritutkimuksen kehittäminen | 1 | 2 | 3 | 1 | 4 | 0 | 6 | 1 | 3 | 2 | 2 | 0 | 25 | 
| Vaikuttavaa vaikutusarviointia? : vaikutusarvioinnin merkitys lainvalmisteluprosessissa | 3 | 6 | 12 | 20 | 17 | 3 | 14 | 10 | 13 | 8 | 19 | 4 | 129 | 
| Vaikutusarviot vuoden 2012 hallituksen lakiesityksissä ja vertailua aiempiin vuosiin | 9 | 2 | 5 | 3 | 7 | 2 | 2 | 2 | 4 | 1 | 6 | 12 | 55 | 
| Vaikutusten arviointi ja lainvalmistelun perustietoja vuoden 2012 hallituksen esityksissä | 7 | 6 | 11 | 35 | 4 | 9 | 7 | 2 | 12 | 5 | 2 | 6 | 106 | 
| Vaikutusten arviointi ja lainvalmistelun perustietoja vuoden 2013 hallituksen esityksissä | 1 | 2 | 9 | 5 | 3 | 10 | 11 | 2 | 7 | 4 | 7 | 1 | 62 | 
| Vaikutusten arviointi vuoden 2009 hallituksen esityksissä | 6 | 3 | 15 | 11 | 13 | 21 | 19 | 11 | 11 | 6 | 9 | 15 | 140 | 
| Valvonta nuorten rangaistuksena | 4 | 8 | 8 | 2 | 6 | 3 | 3 | 3 | 5 | 3 | 11 | 2 | 58 | 
| Valvonta osana  rangaistuksia : Valvotun koevapauden ja ehdonalaisen vapauden valvonnan  käytännöt ja haasteet | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Valvotun koevapauden toimeenpano ja sovellettavuus | 38 | 33 | 20 | 13 | 26 | 13 | 27 | 40 | 29 | 10 | 29 | 14 | 292 | 
| Vankeuslakiuudistuksen arviointitutkimuksen yhteenveto | 9 | 5 | 8 | 12 | 4 | 3 | 8 | 18 | 19 | 15 | 13 | 9 | 123 | 
| Vankiloiden järjestyssääntöjen sisältöanalyysi vankeuslakiuudistuksen näkökulmasta | 3 | 6 | 11 | 8 | 7 | 8 | 9 | 3 | 5 | 2 | 2 | 0 | 64 | 
| Vapauden hinta | 10 | 12 | 22 | 32 | 44 | 15 | 21 | 10 | 22 | 31 | 19 | 15 | 253 | 
| Velaton uusi alku | 12 | 13 | 24 | 24 | 18 | 9 | 26 | 20 | 18 | 15 | 12 | 5 | 196 | 
| Velkajärjestelyn jälkeen | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 6 | 5 | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 30 | 
| Velkajärjestelyn kehityssuuntia 1993 - 2006 | 3 | 2 | 7 | 9 | 4 | 5 | 4 | 6 | 6 | 1 | 1 | 0 | 48 | 
| Velkajärjestelyt tuomioistuimissa | 32 | 39 | 10 | 5 | 5 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 15 | 119 | 
| Velkaneuvonta 2000-luvun alussa | 3 | 4 | 4 | 5 | 2 | 3 | 7 | 4 | 6 | 2 | 4 | 2 | 46 | 
| Velkaongelmien luonne ja pikavippiuudistuksen vaikutukset velkomustuomioiden valossa | 8 | 11 | 9 | 12 | 10 | 4 | 5 | 11 | 13 | 6 | 11 | 6 | 106 | 
| Velkasovinto-ohjelman ensimmäinen vuosi | 6 | 2 | 5 | 5 | 3 | 5 | 7 | 6 | 5 | 3 | 2 | 0 | 49 | 
| Victimisation and Fear in Finland 2003 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 5 | 1 | 2 | 2 | 5 | 1 | 26 | 
| Vippikierteen muotokuva | 4 | 5 | 6 | 6 | 25 | 11 | 23 | 17 | 19 | 11 | 13 | 12 | 152 | 
| Vähittäiskauppaan ja majoitus- ja ravintola-alaan kohdistuvat rikokset : toinen kansallinen yritysuhritutkimus 2018 | 4 | 2 | 2 | 8 | 3 | 11 | 9 | 6 | 19 | 16 | 3 | 1 | 84 | 
| Väkivallan kokemus ja rikostiedon lähteet | 2 | 4 | 9 | 19 | 17 | 10 | 17 | 54 | 19 | 21 | 17 | 8 | 197 | 
| Yhdistelmärangaistus ja koko rangaistuksen suorittaminen vankilassa : Empiirinen katsaus tuomioistuinkäytäntöihin | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 
| Yleisökäsitykset ja vuoden 1999 sakkouudistus : haastattelututkimus väestön sakkojärjestelmää ja liikennesakkoja koskevista käsityksistä vuosina 1999-2001 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 11 |